New (55)

by - srpna 06, 2014

Čauky, opět tady mám novinku co jsem si včera pořídila a to lak na nehty od Maybelline od Coloramy. Bleached Neons. Je to tak úžasná barvička! :))) Už se těším až si ji dám na nehty. :)

Koupila jsem ji ve výprodejovém stojanu v Rossmannu a to za 30 Kč. Dívala jsem se na výprodej Essence a našla jsem tam ve slevě z 60 Kč na 30 Kč rtěnky jejich dlouhotrvající, ale byli to takové odstíny, které bych nevynosila, takže nic. Jako třeba taková do hněda, hodně silně tmavá růžová a ještě jedna taková do růžova což by se mi zrovna líbila, ale měli jen tester. :(

Tak jsem si koupila jen ten lak a odličovací tamponky, které mi došly. :)

odstín 242




Takhle vypadá na nehtech, je to taková starorůžová do lososova. 




You May Also Like

5 komentářů

  1. Barvička vypadá hezky. Škoda, že si nevyfotila nalakované nehty.

    http://missalexy.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Teda ně těch nehtech mi přijde uplně jiná než v té lahvičce, vypadá zajímavě

    OdpovědětVymazat
  3. Lak vypadá pěkně :)
    http://veru-life.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Jé, to je nádhera.. Já jsem právě dostala od sestřičky verzi č. 243, to je neonově růžová a vypadá taky božsky :3

    OdpovědětVymazat
  5. Tenhle odstín je vážně krásný! Na léto se rozhodně hodí :)

    OdpovědětVymazat

Vsem moc dekuji za koment! :-)