New (56)

by - srpna 13, 2014

Čauky mňauky, dneska přidávám opět novinky co mi přišlo. :) Vyhrála jsem soutěž u super slečny na blogu http://www.callmeketrin.blogspot.cz/ tak nezapomeňte se k ní jít podívat. Taky od ní se bude týkat tenhle článek, jelikož náramek je právě ze soutěže, kterou jsem vyhrála. :) Včera jsem přidala článek o šatech a mých hodinkách a dneska to bude oddechový a to o novinkách. :)

 Tento super náramek v červené barvě mám velice ráda, sice ještě jsem ho na sobě neměla, ale stačilo mi to na ruce mít chvilku a hned jsem se do něj zamilovala. :) 
Uznejte sami, že je moc pěkný? :) 


 Tady vidíte jak vypadá na ruce, noo přemýšlím k jakému outfitu by se hodil, poraďte? :) 


A tady tyhle naušničky jsou mega skvělé! Vypadají jako lesní jahůdky a na uších vypadají překrásně! :))) 


Co tomu říkáte? :) 


A tady tento odličovač se už týká výměny na stránkách ladyboxu v sekci Exchange. Vyměnila jsem Palmers za tento pro mě zcela úžasný odličovač očí. Taky ho tak máte rádi, nebo to jen já? :) 



You May Also Like

2 komentářů

  1. Náramek i náušnice jsou moc pěkný. Na stránkách růžová10 jsem se koukala na ten odličovač od Ziaji, mají dobrý ceny :)
    veru-life.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. ten náramek se mi na první pohled nelíbil al ena ruce vypadá víc než skvele!! a ty náušničky jsou super! :)

    OdpovědětVymazat

Vsem moc dekuji za koment! :-)