8.10.2014

by - října 08, 2014

Dneska trochu kecací článek, jsem právě po noční tak ho berte s rezervou. :D No řeknu Vám že včerejšek jsem celé odpoledne prospala, jelikož ráno jsme hold šli se opět zeptat na účet řekli nám že 100% bude vytvořený a že mi ještě pošlou smsku a nebo zavolají samozrejmě ze nikdo nic nepsal a ani nevolal. Takže se tam jdeme opět dneska zeptat jak to teda doopravdy je! Protože tady v UK je honě těžké si založit účet jen tak ne jak u nás v České republice. Jenže mi už 3 týdny výplata nepřišla!!! Takže celkem dojeb a s účtem se to pořád nehne, ale přítelovi poslali ten měl účet během 5ti minut vytvořený a nedělali takové caviky jako u mě. :D Dneska se jdeme podívat na jedno bydlení které jsme našly na FB a pronajímá ho češka a podle fotek vypadá super! A o víkendu se budeme stěhovat! :))) Protože v pokoji máme celkem zimu když je tu teďka momentálně 10 stupňů, takže hezky dva svetry, teplé ponožky, nová peřinka a jsme za vodou :D Na nemoc jak ušité. :)) No konec kecání já jdu čekat než mi zavolá přítel a jdeme do města. Tak zatím se mějte a povídejte a přehánějte! :))) Tady ještě mám 3 fotky z cesty do města :)





You May Also Like

5 komentářů

  1. Je zajímavé, že mají problém při vytvoření účtu jen s tebou, když přítel ho už má.

    OdpovědětVymazat
  2. Jojo, bankovni instituce jsou mocne, a to i ve Francii.. drzim palce, aby jsi uz brzy ucet mela. Treti fotka se mi libi nejvic, jen je skoda, ze je maznuta... bára.kára blog

    OdpovědětVymazat
  3. Nechápu, co tam s tím účtem teda vytvářejí :-)
    Jéé, tak pak musíš vyfotit vaše nové bydlení! Už se těším.

    Ketrin Fl ~ Call me Ketrin blog

    OdpovědětVymazat
  4. To s tou zimou je normalni, domy tady nejsou nijak izolovany- hlavne ty starsi, ja bydlela asi 2x v domech a byte, kde byla silena zima, teplota s topenim naplno byla kolem 8 stupnu. V dalsim byte nam snezilo dovnitr oknama co byly jednodilny a skla se odchlipovala od ramu...takze ano to je tady normalni.

    OdpovědětVymazat
  5. Krásna fotky, milujem jeseň :3 dáme vzájomne? :P www.smiler-mishel-beauty-diary.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat

Vsem moc dekuji za koment! :-)