Recenze: gumičky na náramky atd.

by - října 20, 2014

Možná, se budete divit, tohle je trošku netradiční recenze, ale co. :) Aspoň se to netýká pořád jen kosmetiky. :) A to modrobílých gumiček ze stránek http://postovnezdarma.cz/

Ségra pořád nemohla vyhledat v obchodech tyhle barevné kombinace jako je modrá a bílá. A tak jsem je zahlédla na téhle stránce a hned jsem je dala do košíku. Ségra byla hodně šťastná, že jich má tolik přímo celý balíček! :))) A tak se pojďme podívat co vlastně z toho udělala? :)

Nedivte se, že tohle bude krátká recenze, protože na tohle zrovna neumím moc psát recenze, nevím co to má všechno obsahovat :D

Super věcička nezdá se Vám? :) Ségře tohle opravdu jde. Mohu říct, že gumičky vydrží, netrhají se. Prostě fungují tak jak mají.


Tady jak ty gumičky vůbec vypadají, ve velkém balíku je jich myslím 200 ks.  


A tady ségra vytvořila hada jménem Cobru! :) Přidala do toho ještě fialkovou. :) co našla doma. :) 




A tady udělala jen čistě modrobílý náramek :)) 


You May Also Like

5 komentářů

  1. Gumičkování jsem také propadla. Jen už mám tolik hotových náramků, že je ani nestíhám nosit :) Modrobílá kombinace i výrobky z ní vypadají skvěle ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to je super. :-) Z toho bych měla radost i já, aspoň bych se nenudila. :-D Já dělávala náramky z bavlnek. :-)
    A super článek. Nemusí to být pořád jen o malování a módě. :-)

    www.abouteverything28.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Luxusní náramky :3 a hlavně super barvy :))
    super blog :)

    Silluety, -silluety.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Taky dělám náramky, ale už mě to pomalu opouští..;)

    OdpovědětVymazat

Vsem moc dekuji za koment! :-)