Recenze: Tužka na obočí Essence

by - ledna 14, 2015

Dneska  mám pro Vás recenzi na tužku na obočí od známé značky Essence.

Používáte tužky na obočí? Kolik jich vlastníte? Vyhovují Vám a nebo jste proti? :) 


Balení vypadá prostě normálně na to není co zkazit. Víčko má na oddělávání, takže se nic nešroubuje. A nejvíc že všeho se mi tam líbí na víčku, že je takový hřebínek na rozčesání obočí.

Vůně no ta není rozhodně žádná. :) 

Barva mám odstín 02 brown je to přírodní hnědá. :) Je to jemný odstín hnědý přirodní barvy. Na mé obočí je tak akorát, že by se ani nepoznalo jestli ho mám barvené či nabarvené tužkou. :)))



Konzistence jak jinak než tuhá. 

Pigmentace u té bych řekla, že je v celku normální, prostě dobrá. :) Sice není úplně nejtmavší, ale je fajnová. 

Výdrž no tak tady by se měla pohybovat výdrž okolo 6-8 hodin což je super pro takovou značku. :)) Je dobré, že se nic na obočí nerozmazává. :) 





Klady

+ cena
+ výdrž
+ odstín
+ balení
+ pigmentace 
+ na víčko je hřebínek na rozčesání obočí

Zápory

- žádné jsem nenašla.

Dle mého názoru tuhle tužku mohu doporučit. :))) Nakoupíte ji ve všech prodejnách se stojanem Essence do 80 kč. :)) 

You May Also Like

8 komentářů

  1. Mě osobně se namalované obočí nebo už jen zvýrazněné obočí tužkou moc nelíbí. Ale je fajn, že za tak málo peněz jsi s ní spokojená a doporučuješ dále. :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Já mnohem radši na úpravu obočí používám stíny..přijde mi to mnohem přirozenější :). Nebo to s tužkou prostě neumím :D ChickFlickCherryBlog

    OdpovědětVymazat
  3. Takovou mám taky! Ten kartáček tomu dodá přirozený look..

    OdpovědětVymazat
  4. Mám ji. Není špatná, ale preferuji stíny pro přirozenější vzhled :)

    OdpovědětVymazat
  5. Já ji mám taky! :) Akorát v odstínu 01 - Blonde a jsem s ní moc spokojená. :) Určitě bych neměnila :)

    http://assecondmoments.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  6. Mám tu samou, akorát tmavější a je super. :)

    OdpovědětVymazat
  7. Ja mám od essence najradšej ich paletku na obočie, tá je super a má pomerne dlhú výdrž :)
    theVandasdiary

    OdpovědětVymazat
  8. Taky jsem si koupila, rovnou dvě, ještě jsem ji teda nezkoušela, teď používám od kosmetiky Moje.

    OdpovědětVymazat

Vsem moc dekuji za koment! :-)