New (86) Oriflame

by - února 02, 2015

Zdravim, dneska si dame novinky znacky oriflame, kterou mam velice rada. Tohle je myslim objednavka z listopadoveho ci prosincoveho vydani. Jsem rada, ze mi to mamka poslala.



Tohle je sprchovy gel s vuni broskve, nadherne to voni!to



Tohle je vanocni krem jablko a to druhe nevim, voni vanocne a je tak nejak skvely. Bude snad I recenze na nej.

A jako posledni jsem dostala darek k narozeninam od oriflame obycejny zazracny kelimek, miluji ty kelimky po nich rty mam tak krasne.


You May Also Like

7 komentářů

  1. Na krém na ruce jsem slyšela chválu :-)) a prý jsou také dobré krémy na nohy.
    http://monalisabeautyeri.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Peeling mám, ale malinu a mátu. Vajíčka ráda používám hlavně ty co voní - nejlepší je třešen :)
    makeup-challenges.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  3. Vypadá to moc dobře, určitě bych chtěla vyzkoušet:)
    difdirections.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  4. Krém mám taky, pěkně voní, ale je dost vodový a málo hydratuje.

    OdpovědětVymazat
  5. Pekné vecičky :)

    http://blog-de-la-licorne.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat

Vsem moc dekuji za koment! :-)