Svetříky v pastelových barvách

by - března 30, 2015

miluji takové odstíny! :)) A na svetrech je to něco úžasného, akorát mě mrzí, že žádný takový odstín ještě nevlastním. :))) 

A co vy jak jste na tom s pastelovými barvami? :) 


V těchto krásných pudrových barvách budete vypadat velice něžně. Na foto: oboje Zara 999 Kč, 1499 Kč; archiv firmy
Na foto: oboje Zara 999 Kč, 1499 Kč
Světle modré kousky hravě zařadíte do svého šatníku. Nevěřily byste, s čím vším je můžete kombinovat. Na foto (zleva): Mango 899 Kč, ASOS 1500 Kč; archiv firem
Na foto (zleva): Mango 899 Kč, ASOS 1500 Kč

Krémové svetříky na zavazování noste k boyfriend džínům i upnutým kalhotám. Na foto (zleva): Mango 599 Kč, Click Fashion 899 Kč; archiv firem
Na foto (zleva): Mango 599 Kč, Click Fashion 899 Kč

Jednoduché svetříky můžete v zimě nosit i místo trička. Na foto: oboje Reserved 499 Kč; archiv firmy
Na foto: oboje Reserved 499 Kč

Světlounká růžová bude působit něžně a romanticky. Na foto (zleva): Mango 249 Kč, ASOS 868 Kč; archiv firem
 Na foto (zleva): Mango 249 Kč, ASOS 868 Kč

Průsvitné svetry lze vzít provokativně jen přes podprsenku nebo pod ně oblékněte tílko. Na foto (zleva): Bershka 299 Kč, Madonna 399 Kč; archiv firem
Na foto (zleva): Bershka 299 Kč, Madonna 399 Kč

Ve světlých outfitech nemusíte chodit jen v létě. Na foto (zleva): Bershka 479 Kč, Vero Moda 469 Kč; archiv firem
 Na foto (zleva): Bershka 479 Kč, Vero Moda 469 Kč

Dlouhé kardigany s kapsami jsou letos velkým trendem. Na foto (zleva): Reserved 1149 Kč, ASOS 2171 Kč; archiv firem
Na foto (zleva): Reserved 1149 Kč, ASOS 2171 Kč

Zdroj foto prozeny.cz


You May Also Like

6 komentářů

  1. Pěkné. Pastelové barvy se mi moc líbí.. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  2. Líbí se mi pastelové barvy :) Mám akorát dva takové růžové a jeden takový béžovo korálový :)
    Ketrin Fl ~ Call me Ketrin blog

    OdpovědětVymazat
  3. Taky miluju svetříky v pastelových barvách, pamatuji s, že kdysi o nich byl můj první článek na blogu..;)

    OdpovědětVymazat
  4. Já mám moc ráda pastelové barvy, nejvíce se mi líbí ten dírkovaný s názvem Madona

    OdpovědětVymazat
  5. Zajímavé inspirace, hned bych si vybrala ty s pásečkem.

    Anything Else by MS

    OdpovědětVymazat

Vsem moc dekuji za koment! :-)