Tipy na nové účesy // Jaro 2015

by - března 12, 2015

Blíží se jaro 20. března a já už mám pro vás nové tipy na účesy. :) Takže pojďme se všichni připravit na něžné a teplé jaro a začněte první den novým účesem. :)))

Musím teda říct, že některé jsou fakt až moc extravagantní :)))

Čokoládové vlasy – mléčná vs. hořká
Čokoládový melír od Jena Louis David.

Účesy jako jarní kuřátka
Žluté vlasy na platina blond účesu od Francesco Group.
Duhové vlasy jako pastelové cibuloviny
Pastelovo-duhové vlasy od Daniel Granger a Lucie King pro JOICO.
Účes jako tulipán
Tulipánový účes od James Earnshaw pro Francesco Group.
Pletené účesy jako pomlázky
Pletený účes jako velikonoční pomlázky od týmu Schwarzkopf Professional Irish Young Artistic Team 2014.
Přivítejte první jarní den 2015 v barvě roku Marsala
Přivítejte první jarní den 2015 v účesu v barvě roku Marsala podle účesu od Fabio Salsa.
Sestříhané vlasy jako živý plot
Sestříhané vlasy z kolekce New Wave Collection 2015 od Rocky Vitelli.
Jaro miluje bílou!
Platinová blond ve vlasech je jako jarní bílé kvítí. Inspirujte se účesem z kolekce Midnight Rendezvous Collection od Michael John.
Krása v přírodě je harmonií v asymetrii
Najděte jarní harmonii v asymetrickém účesu. Účes je z kolekce Perfectly Mod od Hair Bender Internationalé.
Učešte se jako jarní vítr
Nechte svůj účes první jarní den 2015 učesat větrem. Inspirujte se účesem z kolekce Spring Summer IT Looks 2015 od Christine Margossian.

You May Also Like

7 komentářů

  1. Super. O některých účesech bych i uvažovala. :-)

    Zvu tě na moji Giveaway. Jestli chceš, tak se můžeš připojit. :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Za mě většina z nich hrozná a nenositelná ...

    OdpovědětVymazat
  3. No nedokážu si představit že bych nějaký z těchto účesů měla na sobě :D
    Jinak tě zvu na můj blog :) http://blogblondateholky.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Krasne ucesy. Skvely vyber!

    Miri

    http://currentlywearing.com

    OdpovědětVymazat
  5. Rozhodně to jsou profesionální díla. Ale.. Tak dlouho bych chtěla aby mi vlasy ještě povyrostli.Bylo by mi jich bylo líto ostřihat a hlavně se mi moc krátké účesy nelíbí. Ostříhat se podle kastrolu jako na fotce 2 bych rozhodně nechtěla.

    OdpovědětVymazat

Vsem moc dekuji za koment! :-)