Recenze: Lak na nehty Reverence de Bastien

by - dubna 02, 2015

Po dlouhe dobe se vrhneme na recenzi obycejneho laku, nebo-li top coat od znacky Reverence de Bastien, take jak muzete videt na krabicce se podepisuji B I na samotne lahvicce to maji, je to super! A tak pojdme na recenze, preji prijemne pocteni a k tomu si uvarte kafe.



Barva je proste pruhledny, ikdyz v lahvicce je mirne zelenkavy, ale nebojte barvi pruhledne. bohuzel ja do prace barevne laky nosit nemohu, ale tento bezbarvy lak ano.

Konzistence neni jinaci, nez tekuta. Rychle schne, coz je u laku skvele, ikdyz je to jen pruhledny lak.



Stetecek jak vidite na fotce nize, tak je to klasicky stetecek, neni velky a tim padem se I dobre nanasi.

Vydrz mam ho na nehtech 4 den a je stale pekny, zkousela jsem ho uz I od zacatku co jsem ho mela v jednom anglickem boxiku a vydrzel mi presne 7 dni, ale to uz byl takovy, ze byl jen na pul nehtu atd. 


Bohuzel foto na nehtech nemam, tak snad kazdy vi jak vypada pruhledny lak na nehtech. :D

Klady 

+ baleni
+ vydrz
+ stetecek

Zapory

- cena 

Na internetu jsem nasla jeho cenu 16£, v prepoctu to je 592 kc,  coz je docela moc na obycejny pruhledny lak.  To je jedine minus, za tu cenu bych si ho jen tak neporidila. Ale kdyby nekomu nebylo lito penez, tak ho mohu jen a jen doporucit. 

You May Also Like

3 komentářů

  1. Vypadá dobře, ale ta cena by mě hodně rychle odradila...

    www.lovies47.cz

    OdpovědětVymazat
  2. No za tuhle cenu bych si lak na nehty fakt asi nekoupila, protože to je pro mě tedy megapálka. To by musel být nějakej zázrak, který by vydržel měsíc, nelámaly by se mi po něm nehty a já nevím co ještě všechno. :-D

    Jinak Tě zvu ke mně na blog si zasoutěžit do nové GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat

Vsem moc dekuji za koment! :-)