Miracle gel od Sally Hansen

by - května 20, 2015

Zdravím, užijte si dnešní upršený den. :) A já Vám chci zpříjemnit náladu a to lakem na nehty Miracle gel od Sally Hansen. A večer vyhodnocení Giveaway, takže jeste se muzete hlasit :))) 

Tyhle jakoby gely bez použití UV lampy jsou velice populární. A já Vám musím říct, že jsem ho už také konečně vyzkoušela a víte co? Mě to moc asi neoslnilo! :((( Včera jsem to nanesla a dnes na pravé straně mám odrbaný kousek gelu na prsteníčku a i na ukazováčku. No dobrá, řekněme si pravdu ještě ten den jsem umývala nádobí. Ale prostě nevím nedrží mi to. Možná to je odstínem, možná jsem nanesla málo top coatu. Já Vám nevím. Mám odstín 470 a to nádherná červená barvička. :) 

Zúčastněte se giveaway na mém blogu, dnes je poslední šance! :) 


Stalo se to někomu? Nebo je pro Vás tento typ gelu vynikající? :) 




Na nehtech fakt vypadá skvěle! :) 





You May Also Like

6 komentářů

Vsem moc dekuji za koment! :-)