Recenze: 3D ocni stin Essence

by - června 25, 2015

Zdravim, tak jak jsem slibila, tak si dneska dame recenzi  v sobotu nebo v nedeli uvidite liceni. Co mate v planu na vikend?



Baleni je v plastovem obalu, ktery nelze poskodit. Ano muze se poskodit, ale me asi 3krat spadly na kachlicky a stale zije. Jak obal, tak stiny. Stiny maji 2.8 g. 

Barva mam nadherne duo stinu, ktere nese nazev 05 irresistible first love. Ruzova a takova stribrna je skvela kombinace. 


Vydrž ja musim pochvalit stiny mi drzi bez baze po cely den, rano nalicim vecer ci k veceru odlicim. Stiny se mi neslevaji ikdyz bych rekla, ze mam trochu mastnejsi vicka. Bazi pod ocni stiny vubec nepouzivam. Vubec se ocni stiny neslevaji.

Pigmentace tu vidite nize, ze pigmentace je proste na jednicku. Necekala jsem, ze i ruzova bude mit krasnou pigmentaci.


Klady

 + cena
+ obal
+ pigmentace
+ vydrz

Zapory 

- nekomu muze vadit, ze trosku prasi

Ja jsem se stiny velice spokojena jeste mam jedny 3D od teto znacky a mam v planu si poridit i dalsi stiny. Tyhle 3D stiny zakoupite v drogeriich se stojanem Essence okolo 80 kc. Coz je vazne super.





You May Also Like

8 komentářů

  1. Nečakala som, že tieto tiene môžu byť až také dobré :) (podľa toho čo o nich píšeš)

    www.lifestyle-beautyblog.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  2. To jsou barvičky :-) mám je také ale v jiných odstínech. A ta pigmentace u těch co mám není tak pěkná jako u těchto...

    OdpovědětVymazat
  3. Tak ty jsou opravdu nádherné. :-) Těším se na líčení.
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  4. Tyto stíny jsem měla také, ale prostě mi vůbec nedržely, ani s bází ne.
    zvu Tě k soutěži.
    http://monalisabeautyeri.blogspot.cz/2015/06/soutez-podruhe.html

    OdpovědětVymazat
  5. Co se týče Essence a jejich stínů, nikdy mě nezaujali na tolik abych si alespoň jeden odnesla domů z drogerky. Ale tenhle vypadá dost zajímavě, možná se po nich poohlídnu:-) Skvělej článek:-)

    OdpovědětVymazat
  6. Kolem stojanu Essence většinou procházím bez povšimnutí, protože mě jejich produkty nezaujaly. Věřím ale, že pro určitou věkovou skupinu jsou možností, jak se dostat k pro ně dostupné kosmetice :)
    CHIC Adriana

    OdpovědětVymazat
  7. JJ tyto jsou velmi dobré. Jedině 3 D od Essence jsou nejlépe pigmentované ze všech stínů co Essence nabízí.

    OdpovědětVymazat
  8. To ani neznám, ale vypadá úžasně :)

    OdpovědětVymazat

Vsem moc dekuji za koment! :-)