Recenze: Řasenka big daring - Avon

by - června 14, 2015

Dneska si dáme recenzi na řasenku od Avonu, jelikož s nimi mám fakt špatné zkušenosti, tak jsem vyzkoušela tuhle ne moc vychvalovanou řasenku. A eihle opět se chybička vloudila a mě pravděpodobně nevyhovuje taky. :) Ale nechci předbíhat a pojďte si přečíst dnešní recenzi.




Popis řasenky na webu avon.cz - 


• propůjčuje řasám sametově hebký vzhled
• udržuje řasy jemné a pružné
Kartáček: Zakřivený kartáček kopíruje přirozený tvar řas, zatímco jednotlivé štětiny zachytí, oddělí a přesně nalíčí každou řasu.

Složení: Jemné krémovo-gelové složení s kolagenem, keratinem a proteiny dodává řasám objem, zatímco je zanechává hebké a pružné. Nerozmazává se, netvoří žmolky a neslepuje řasy. Složení je voděodolné. Oftalmologicky testováno. Vhodné pro citlivé oči i nositele kontaktních čoček.

Použití: Otočte kartáčkem v tubě pro získání požadovaného množství barvy. Naneste na horní a dolní řasy tahem od kořínků ke konečkům.



Řasenka pro objem s krémovo-gelovým složením. Nevytváří žmolky a neslepuje řasy.
• dodává až 6x větší objem řas bez žmolků

Balení má řasenka popravdě velice zajímavé. Popravdě je takové obyčejné a ničím zajímavé. Na obalu je napsané klasicky Avon a big darling. No s tímto se nevyjadřuji :D přijde mi obal docela dosti tlustý. 

Barva takže co říct k barvě, na avon stránkách jsem tuto řasenku našla ještě v dalších třech odstínech. A tím jsou Black (tu mám já), Blackest black, Brown black, Navy (je modrá řasenka). Barvička je pěkně sytá, líbí se mi, ale tímto to asi končí. :D


Kartáček jak vidíte na fotce výš, tak řasenka nemá klasičký rovný kartáček, ale takový zakřivený, což já jsem ten typ co má ráda jen klasické rovné kartáčky s tímto jsem si doopravdy neuměla nanést řasy. Asi se mi teď všichni smějete, ale já prostě jak čtete neuměla jsem si s ním zacházet poprvé jsem měla zapatlané pod očima, ale napodruhé už to bylo lepší a lepší. Ale i tak jsem zastáncem těchto kartáčků a nezměním názor na rovné kartáčky. 

Můj názor? V úvodu píšou, že složení je voděodolné to také je příčinou proč mi vůbec nešla dolů, nevím co to je za hit mít voděodolnoé složení, když prakticky řasenka není voděodolná jen má takové složení.  Proč slibují v úvodu, že dodává až 6x objem řas bez žmolků, tak to teda nevím jestli mám nějak větší objem nějaký náznak tam určitě je, ale jak vidíte na fotce níž tak mi řasenka slepuje řasy už po první vrstvě. Když si nanesu dvě vrstvy tak řasy mám slepené po celé jejich délce, že zůstavají prostě jen takové trsy slepených řas a to se mi vubec nelíbí. 

Vyhovuje někomu tahle řasenka? Jaký názor máte na ní vy? Podělte se o to v komentářích. 


Klady

+ hezky sytá barva

Zápory

- cena
- řasy mi po první vrstvě už slepuje
- když nanesu dvě vrstvy, tak mi zustanou trsy slepených řas a vůbec je neoddělí
- kartáček

Tuto řasenku zakoupíte na stránkách avon.cz za cenu 119 Kč je právě v akci, jinak stojí 239 Kč.


Já vím, že asi u mě čtete samé negativní recenzi na značku Avon, ale bohužel popisuji moje zkušenosti, příště bude kladná recenze na jejich dlouhotrvající rtěnku, která byla už v novinkách. Taková meruňková barvička :)))



Řasenka v akci + máslo na rty v rúžovém odstínu od Astor (také bude recenze).



You May Also Like

5 komentářů

  1. Řasenka teda vypadá hrozně a na poslední fotce ti to sluší. :-) Těším se na recenzi másla na rty. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  2. Ta řasenka se s dovolením jmenuje BIG DARING, ne DARLING. Obojí samozřejmě znamená něco jiného. Jinak opravdu za moc nestojí, s tím souhlasím.

    OdpovědětVymazat
  3. Tak tuhle rasenku jsem jeste nemela ale jak vidim tu fotku s pred a po tak to vypada fakt silene. Mně osobně od avonu vyhovuje super shock rasenka :)

    http://sweetelis.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. já tuhle řasenku miluju!!! Už jsem ji měla dvakrát a je opravdu super, krásně natočí a zhustí řasy, chce to jen trochu práce si s líčením vyhrát! Jedině co se mi nelíbí tak je, že nejde dolů :-D Co je to s tím voděodolným složením???

    OdpovědětVymazat

Vsem moc dekuji za koment! :-)