Muj kosmeticky stolek.

by - července 12, 2015

Dnes se vrhneme na takovy clanecek jako je muj kosmeticky stolek. Bohuzel tady v Anglii si nemohu dovolit velikansky, tak mam aspon takovy maly, ale je jasne ze se nad nim nemaluji, ale maluji se vedle na posteli se zrcatkem v ruce. Mam to proste jen jako dokladaci misto a tak se nedivte ze tam mam i misku s ovocem. Protoze se mi tam libi a je to moje vec kde co dam. Snad se Vam to bude libit.



Tady mam misku a v tom mam nejpouzivanejsi veci jako je makeup, pudr, stetce, ocni stiny, krem, rasenka.


Vedle toho je dalsi krem, tuhy deodorant, odlicovace, micelarka, vune, telove mleko, diar,


Tady vidite hreben, misku s ovovcem a v te dozicce je vune co voni.



You May Also Like

8 komentářů

  1. Jeee, tu dózičku, co voní vůbec nepoznám. Jinak moc pěkné. Já mám kosmetiku všude možně a přála bych si pořádný stolek, kde bych všechno měla a kdyby měl i zrcadlo, tak bych se vůbec nezlobila. :-D
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  2. Tá voňavá dózička je rozkošná :) a vlastne celý stolík, ja mám kozmetiku iba v taštičke a ešte hodenú v šuflíku :D
    GlitterCircus

    OdpovědětVymazat
  3. Myslím si, že na to, že si nemužeš dovolit nějaké velké odkládací plochy a kosmetické stolíky je to super :)

    http://sweetelis.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  4. Momentálně jsem na tom podobně.. Též mám kosmetiku na takovémto stlku ale v září si už konečně musím koupit velký psací stůl se šuflaty, protože už tu s kosmetika fakt nemám kam dávat a akorát se na věci práší

    OdpovědětVymazat
  5. Taky mám nejpoužívanější věci takhle v mističce, resp. v proutěném košíku;)

    OdpovědětVymazat
  6. To je super, já mám na stole pouze štětce jinak všechno uklizeno, nesnesla bych to takhle venku jsem alergická na prach:-(

    OdpovědětVymazat
  7. pekný stolík, pekne všetko na poriadku, super :)

    OdpovědětVymazat

Vsem moc dekuji za koment! :-)