New (106)

by - července 10, 2015

Zdravim pri patecnim dni, jak se mate? Jak si uzivate prazdniny? Ja si pro Vas dneska pripravila clanek s novinkami, co jsme nakoupili minuly tyden o vikendu, kdy jsme byli v libraku.

Jako prvni jsme koupili spreje do bot ted v lete se to do prace hodi. Dale pritelovi jeho oblibenou znacku Old spice dva deodoranty a jeden sprchovy gel a sampon v jednom. Videla jsem tam tento typ balzamu co se podova EOSu jeste tam meli dalsi dve prichute a urcite se nechte prekvapit recenzi. Pak jsem si dokoupila tuhy deodorant od Dove tyhle bez parfemace mam velice rada. Dale jse  neodolala tomuhle laku na nehty od Sally Hansen, sice nehty si lakovat nemohu, ale mam ho na nohach. 


Vubec tento odstin moc dobre nesel vyfotit, ale aspon takhle malo. Odstin 839 in the flesh.



Dale jsem si musela koupit telove mleko do sprchy, uz jsem mela jedno kdyz to byla novinka a vychvalovala jsem si ho a tohle je to same super a skvele. Dale zkousim sampony Timotei v Cesku jsem jeden zkousela a ten mi vyhovoval, tak zkousim i tyto. Prave pouzivam golden a zatim dobre. A posledni tu mam opet sampon perfect blonde, tak bude na vse recenze, takze o nic neprijdete. 


You May Also Like

6 komentářů

  1. To jsou super nákupy. Laky SH všichni vychvalují ale např. já nemam ani jeden a nejak mě ani nelákají kdyz vidim ty ceny.

    OdpovědětVymazat
  2. fakt je to mlíko do sprchy tak legendární? že bych si ho koupila taky? vážně nad tím uvažuju, abych se namazala, to je totiž věčný problém :D třeba mě to donutí...
    http://plesatazpevacka.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Lak vyzerá dobre :))

    www.lifestyle-beautyblog.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  4. Já bych ráda vyzkoušela to tělové mléko do sprchy od Nivei, měla jsem vzoreček a celkem mě zaujalo :)

    http://sweetelis.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. Na ten šampon Perfect blonde se už těším. :-) Jinak moc pěkné nákupy.
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  6. Odstín laku se mi líbí, teď na opálených rukách nebo nohách musí vypadat pěkně :)

    OdpovědětVymazat

Vsem moc dekuji za koment! :-)