New (109)

by - srpna 02, 2015

Zdravim dneska si dame novinky co jsem si vcera koupila ve meste. Jelikoz bych pak na to vsechno zapomnela, tak to davam dnes. Od vas bych chtela vedet zda jste vyzkouseli suchy sampon od Batiste a jak vam vyhovoval? Ja jsem ho chtela uz dlouho vyzkouset, tak jsem prave zvedava na nej.



Tady mam ten suchy sampon batiste meli tolik druhu na vyber a byla tam i jedna uplna novinka, ale ja vzala tento. Dale jsem si vzala muj oblibeny BB na leto mela jsem ho uz i minuly rok a vydrzel mi pomerne dlouho, dobre kryl a ma spf15. A v Lidlu jsem uz jenom dokoupila antibakterialni gel aloe vera.


Jeste v drogerii odlicovaci tamponky. Ve sport directu jsem si vybrala tyhle pekne ponozky 3pack od pumy. 


You May Also Like

3 komentářů

  1. Já suché šampony už nepoužívám, tak netuším, jaký Batiste je. Antibakteriální gel jsem si taky nedávno koupila. Je fajn mít čisté ruce, i když zrovna nemáš přístup k vodě. Ponožky vypadají skvěle a na bb krém se chystám do drogerky mrknout.
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  2. ja občas suchý šampon používám a tenhle je dobrý a bb krém je skvělí

    OdpovědětVymazat
  3. Suchý šampon mám taky, ale nějak moc ho nepoužívám :/

    Freeman - pleťové masky

    OdpovědětVymazat

Vsem moc dekuji za koment! :-)