New (110)

by - srpna 15, 2015

Jsem tady, jak jsem slibila. Davam sem novinky z minuleho tydne kdy jsme byli v primarku. Vcera jsme byli jeste v libraku tam jsem si vzala obycejne ocni stiny od astor v takove tmave modre barvicce. Dneska jsme se stavili jeste do Asdy a tam jsem vzala pritelovi dvoje kratase a on si vzal dve kosile a jednu kosili bude vracet, jelikoz na raminku byla jinaci velikost nez na kosili a my jsme si toho nevsimli. A pro sebe jsem si koupila nausnicky a retizek se srdickem.

Nakup z primarku.
Tyhle botky jste uz videli v outfitu.




Tohle triko je super, stalo jen 4 libry a jeste jsem si poridila leginy, ale to fotku nemam jelikoz jsou spinave v pradle a ty staly 3 libry.


Nakup ocnich stinu v libraku. Odstin 200 Madnight blue.




Nakup v Asde. Retizek a nausnicky kazde za 3 libry.


You May Also Like

6 komentářů

  1. Hezky sis nakoupila. Srdíčko se mi moc líbí, i tričko a botky jsou super. :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Hezké boty já bych si na ně netroufla, vždy jen obdivuji ty co nosí boty na podpadcích:D Jsem ten typ co nenosí takové boty vůbec:)

    OdpovědětVymazat
  3. Ty botky jsou moc krásné, taky bych si je koupila :D :)

    Aussie Review

    OdpovědětVymazat
  4. Ty boty jsou naprosto úžasné ! :) A stín od Astor se mi také líbí, určitě se po něm mrknu :)

    OdpovědětVymazat

Vsem moc dekuji za koment! :-)