New (111)

by - srpna 21, 2015

Dneska opet prinasim novinky. Kosmetika je kupovana o vikendu, dochazi mi pudr tak jsem chtela zkusit levnou variantu a to od miss sporty, ale nic nema na pudr jen dermacol. A zkousim korektor, zatim se zda fajn kryti normalni, ale zadny zazrak. A plavky jsem koupila vcera rano po nocni, kdyz jsme si zasli na snidani do Asdy.

Zkouseli jste nekdo tyhle produkty od Miss sporty? Co na ne rikate?

Vrchni dil za 2£ a spodni take za 2£, byli ve vyprodeji. 


A tady je ten slavny pudr v odstinu 001 light a prijde mi na me strasne tmavy, coz nechapu :D. A korektor v odstinu take 001 light a ten je na me dobry. Pudr je i ze zrcatkem coz je pro me fajn vyhoda.


You May Also Like

8 komentářů

  1. Vybrala sis krásné plavky. :-) Jinak pudr od Miss Sporty jsem také měla a byl fajn. Raději ale používám Rimmel Stay Matte.
    Denisa
    SVĚT KOSMETIKY

    OdpovědětVymazat
  2. Ten vrch plaviek sa mi strašne páči, ja by som chcela nejaké biele zohnať, ale žiaľ na moje prsia nič moc nenájdem :/

    Dijoun&Klaudi

    OdpovědětVymazat
  3. Tak doufám, že pudr i korektor uvidíme buď v akci nebo aspoň v recenzi. :-) Jinak pěkný nákup.
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  4. Púder mám doma a som s ním celkom spokojná :))

    http://lifestyle-beautyblog.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  5. perfektné veci, tieto plavky sú božské! :)

    Izabell │my diary/klik/

    OdpovědětVymazat
  6. Pudr MS jsem si kupovala cca dva roky zpátky a taky byl na mě strašně tmavý..

    Life By Peggie

    OdpovědětVymazat
  7. od miss sporty používám pouze tekuté linky, jinak to není kosmetika pro mě, jejich produkty mi nesedí :(

    OdpovědětVymazat

Vsem moc dekuji za koment! :-)