New (117)

by - října 03, 2015

Tohle je nakup za cely tyden a to kdyz jsme byli ve meste o vikendu pak dale halenka z primarku z pondeli kdy pritel byl ve skole a ja ve meste. A vcerjsi nakup v libraku to jsem sla po skole si koupit jen piti.

Tohle nakup o vikendu.


Koupila jsem si takove svetylko na baterky, snad poslouzi dobre. Pak dale sul do vody od radox jsem zvedava jaka bude.


Tady zkousim pasky na cerne tecky na nos a to s tea tree, pritelovi to pekne vytahlo, priste se muzete tesit i na recenzi. Pak tu mam take s tea tree krem na plet pro smisenou plet. A posledni oblibene dove kremy na ruce. 


Tohle je nakup z pondeli z Primarku. A to kosile kterou jsem tam nemohla nechat, libi se mi a tesim se az si ji vezmu.




A to je nakup z patku, tedy ze vcerejska. A to dyne do ni dam svicku a mam dekoraci na halloween. :) a obycejne tmava tuzka neboli ocni stin od Rimmel. Mam odstin 014 bootleg brown je to takova hodne tmava hneda. 





You May Also Like

6 komentářů

  1. To svetlo na baterky vyzerá fakt super


    www.co-je-dobre-to-musim-mat.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkné novinky :) Ta košile je parádní

    OdpovědětVymazat
  3. Ta košile je krásná.. :) Nádhera.. to je něco pro mě.. miluji tenhle styl.. stačí legíny, tenisky náhrdelník.. :-) a jdu :-)

    http://wormake.blogspot.cz/2015/10/podzimni-hnede-liceni.html

    OdpovědětVymazat
  4. Skvělá dýně. :-) Takové světýlko jsem taky měla, číst se u toho nedá, ale když jdeš večer na wc, tak postačí. :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Hezké věci :) ta dýně se mi líbí nejvíc :D
    www.getmovincz.blogspot.com

    OdpovědětVymazat

Vsem moc dekuji za koment! :-)