Spotrebovano ( Zari 2015)

by - října 10, 2015

Ja vim jsem tu pozde s clankem a za to se omlouvam, ale znate to spanek potom obed, uklizeni, nakup, zapnout pracku atd. A az ted jsem se dostala k tabletu. Od vcerejska jsem mela jedno oko cervene, ale ne uplne krvave a strasne me bolelo kdyz jsem mrkala bo mi prislo jako kdyby to oko o neco drelo, ale nic jsemv oku nemela. Kapala jsem si kapky do oci kazdou prestavku a dneska jak jsem se vyspala tak me sice nic neboli, ale mam to jeste porad trochu cervene. Ale my se ted vrhneme na spotrebovano.


1. Dove deodorant - s vuni okurky nadherne vonel, nedelal mi bile stopy ani fleky, proste idealni. Mam ho rada, ale ted jsem spise presla natuhe deodranty od dove.

2. Klasika vypotrebovane odlicovaci tamponky.


3. Yves Rocher sprchovy gel s vuni maliny - bozeee to je tak nadherna vune! Jako kdybych fakt jedla malinu, s timto sprchovym gelem nadiru spokojena, penil dobre, umyl proste spokojenost.

4. Revitalizacni odlicovaci voda Yves rocher - nevim co k ni rict vonela krasne, taknejak i zajimave. Byla jsem s ni i spokojena, odlicila mi vpohode oci, nestipala. Klidne bych si mozna i koupila plne baleni.


You May Also Like

7 komentářů

  1. Já budu prát zítra. :-) Akorát jsi mi připomněla, že tu micelárku mám ještě ve skříni nenačatou. :-D
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  2. Tu odličovací vodu od Yves Rocher plánuji vyzkoušet :-)

    Nela z Beauty Charm
    GIVEAWAY - O krásné šperky

    OdpovědětVymazat
  3. Malinovou radu z YR uplne miluju, mohla bych si k ni cuchat porad :)

    OdpovědětVymazat
  4. krásní článek tu vodu od yves rocher je skvěla

    OdpovědětVymazat
  5. ja mám rada od YR dvojfázový odličovač očí, no aj táto voda vyzerá dobre :)

    OdpovědětVymazat

Vsem moc dekuji za koment! :-)