Recenze: Mini paletka Miss Sporty

by - dubna 24, 2016

Ano ano hlásím se do služby, týden jsem nepřidala nic na blog, jenom mě už tolik nebere a tak...třeba se to casem zmení, ale dneska jsem si pripravila recenzi na paletku ocních stínu od Miss Sporty. :) Moje nejpouzivanejsí! :) Tuhle paletku ve 4 odstínech  mam velice ráda, používám ji hlavně kdyz jdeme do mesta, takže hodně casto o víkendu, nebo i v týdnu do práce. Takové odstíny totiž ke mě dost sedí. :)



Balení nevím kolik to ma gramu, ale paletka je mensí velikosti, dobře se dá do paletky dostat. Víčko má bytelné na zacvaknutí, jeste se mi nestalo, že by se nějak poškodilo, či dokonce rozbilo. :) Nápis na paletce porád drží akorát je paletka trošku zaprášená od stínu. :) Uvnitř najdete maly stetecek, s ním se maluji, protože mi vyhovuje :)


Barva paletku mám v odstínu 407 Mysterious Smoky jeden ruzový odstín a tri hnedé. Já jsem s barvami spokojená, protože jsou vhodné jak na denní tak i na večerní líčení. :) Stačí si jen pohrát :)


Výdrž s vydrzí nemám absolutní problém, na oku mi vydrží normálně 8 hodin. :) Pak se už začne trochu slévat, ale nic co by mi vadilo. :) 

Pigmentace no tady jsem spokojená až na ten ruzový odstín, který na fotce níže nejde skoro vubec vidět, ikdyž na oku je trošku více viditelný. :) 



Co na paletku říkám já? Na tuhle paletku moc nevídávám žádné recenze tak nevím zda je v prodeji i v Česku. Na české stránce miss sporty jsem tuhle paletku našla, ale jen v jednom odstínu, tak nevím :) Především ja jsem s paletkou hodně spokojená, líbí se mi kombinace barev, i její výdrž což se u takové paletky moc nestává, protože za 70 kč je to vazne hodně muziky :D Akorát co mi trošku vadí je to že trošičku stíny práší a že z druhé strany není napsaná gramáž paletky. Hledala jsem na internetu a paletka ma 2,2g. někde píšou že i 3,2g tak nevím kde je pravda.. Ani nikde složení nemohu najít, škoda. Jinak s pigmentací jsem spokojená a i s celou paletkou. V paletce možná vidíte trošku třpytky, ale na ruce už nejsou ani na oku ne. :) 


Klady 

+ cena
+ výdrž
+ pigmentace
+ vleze se do kabelky

Zápory

- není uvedena gramáž paletky
- trošku práší

Paletku zakoupíte ve stojanech Miss Sporty za cenu 70 kč. :) 




Já dávám 4 hvězdičky z 5 



You May Also Like

3 komentářů

  1. Juuu, ty hvězdičky jsou super. :-) Paletka se mi líbí. Škoda toho světlého odstínu, že není více pigmentovaný. Tyhle odstíny by byly taky přesně pro mě. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  2. Paletku mám také, koupila jsem jí asi za 30 Kč někde ve slevě, takže za tu cenu je ok..:)

    OdpovědětVymazat
  3. Na to, že je to miss sporty ma celkom prekvapila pigmentácia :) Určite sa na ňu pôjdem pozrieť :) Kika - Blog for smile

    OdpovědětVymazat

Vsem moc dekuji za koment! :-)