Recept na Smoothie z vlastnich ingredienci.

by - dubna 10, 2016

Vcera jsme si koupili smoothie maker, tak dneska jsme museli vyzkouset! Takze se podelim s Vami o recept. Jsou to vlastne jen pouhe domaci potraviny, takze zadne specialitky.

Prvni je moje: sklada se z potravin: mleko, banan, jahody a par boruvek


Druhe je pritelovo: kokosove mleko znacky alpro, banan, jahody, boruvky a jablko. Ma tam vice boruvek, proto to tak ma tmave. :-)



You May Also Like

2 komentářů

  1. To musí být mňamka. Doufám, že už si brzy taky budu dělat tento skvělý nápoj. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  2. wow, ja nemám smoothie maker, tak som sa minule pokúšala v mixéri si spraviť, no a nebolo to zlé, ale skôr takú kašu som z toho mala než nápoj :D
    Drew's Beauty

    OdpovědětVymazat

Vsem moc dekuji za koment! :-)