Recenze: Tvářenka Makeup Revolution

by - května 12, 2016

Dneska jsem se rozhodla pro napsání recenze na tvářenku od známé značky Makeup Revolution. Já tvářenky moc nepoužívám, protože jsem nemohla najít ten správný odstín. A tento jsem zrovna našla je skoro podobný tomu co jsem měla od Inglot. :)




Balení není jinačí než klasické..které aspon vydrží. Teda doufám, protože mi to třeba ještě nespadlo. :) Jinak tvářenka je prostě malá, ale myslím si že nějaký ten čas i vydrží. Tvářenka má pouhých 2.4g. Jen co někomu může vadit, že se po nějakém čase používání nápis oloupe. :)


Barva tvářenku mám v odstínu Love a hezky jsem tento odstín trefila, k mé pleti sedne jako pírko. :) 


Výdrž s výdrží jsem nadmíru spokojená, když si nesaháte na obličej často tak vám vydrží v klidu i těch 8 hodin :) 

Pigmentace já si myslím, že ikdyž stála pár korun, tak je pigmentace víc než jen skvělá :) 


Co na ní říkám já? Já musím říct, že mi vážně vyhovuje svým odstínem. :) Mám ji nejraději a používám ji teď co nejvíce :) Mají na výběr plno odstínu a bylo těžké si nějaký vybrat, ale vybrala jsem ten skvělý co mi hned sedl. :) Akorát co mě štve ze se fakt ten nápis na víčku odrbe...svoji velikostí je tvářenka vhodná akorát do kabelky. Já jsem s ní nadmíru spokojená a mohu jí doporučit dál...její výdrž je že v pohodě zvládne těch 8 hodin možná i dýl, ale to já se už odličuji :) Takže kdo by chtěl levnou tvářenku co plní funkci jakou má, tak jděte do ní! :) 


Nanesena na ruce


Složení  - Talc, Mica, Paraffinum Liquidum, Methylparaben, Propylparaben, Tocopheryl Acetate, Tocopherol. [+/- CI 77891, CI 15850, CI 77499, CI 16035, CI 77491, Tin Oxide, CI 77007.]

Klady

+ cena
+ pigmentace
+ výdrž

Zápory

- nápis na víčku se rychle odrbe

Cena tvářenky je okolo 50 kč a zakoupíte ji bud na stránkách a nebo možná i ve stojanech v Rossmanovi

Já dávám 5 hvězdiček z 5




You May Also Like

7 komentářů

  1. Milujem kozmetiku a hlavne lícenky od MR. Moja favoritka je jednoznačne v odtieni Treat ♡

    ♡ Fashion haul ♡

    OdpovědětVymazat
  2. Vyzerá celkom pekne, no dala by som jej trošku iný obal. Síce je skvelá, no pre mňa je dôležité aj to, ako ma produkt upúta :)

    My blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
  3. Odstín se mi líbí. Vypadá moc hezky a za tu cenu je i skvělá výdrž. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  4. Zrovna tento odstín se mi také velice líbí a taky bych po něm sáhla :-)
    Ketrin Fl ~ CALL ME KETRIN BLOG

    OdpovědětVymazat
  5. Tvářenku mám v odstínu TREAT a jsem s ní moc spokojená :)

    Petra Bartáková

    OdpovědětVymazat
  6. pekná recenzia, ešte som od nich lícenky neskúšala :)
    Drew's Beauty

    OdpovědětVymazat

Vsem moc dekuji za koment! :-)