Baleríny

by - srpna 16, 2016

Baleríny se hodí téměř ke všemu a jsou neodolatelným kouskem v šatníku. :) 

Se zvířecími vzory budete prudce elegantní. Překvapivě dobře se kombinují s různými barvami, jen buďte opatrné při ladění s ostatními vzory. Na foto (zleva): Tamsin, 295 Kč (původně 545 Kč) a Högl, 3599 Kč; archiv firem
Na foto (zleva): Tamsin, 295 Kč (původně 545 Kč) a Högl, 3599 Kč
Červená barva si umí získat pozornost. Doplňte outfit červenou kabelkou a rtěnkou, a rázem z vás bude vyzařovat francouzský šarm. Na foto (zleva): Mohito, 399 Kč a Big Star, 799 Kč; archiv firem
Na foto (zleva): Mohito, 399 Kč a Big Star, 799 Kč

Světlé barvy jsou sice náročnější na údržbu, ale na nadcházející sezonu budou skvělou volbou. Na foto (zleva): H&M, 229 Kč (původně 299 Kč) a Rockport, 1999 Kč (původně 2599 Kč); archiv firem
Na foto (zleva): H&M, 229 Kč (původně 299 Kč) a Rockport, 1999 Kč (původně 2599 Kč)

I nenápadný vzor dokáže vytvořit z obyčejných balerín zajímavý pár. Na foto (zleva): Humanic, 599 Kč a Mango, 599 Kč; archiv firem
Na foto (zleva): Humanic, 599 Kč a Mango, 599 Kč

Boty jako šperk. Troufnete si na výrazné zdobení? Na foto (zleva): Reserved, 499 Kč (původně 699 Kč) a Melissa, 2699 Kč; archiv firem
Na foto (zleva): Reserved, 499 Kč (původně 699 Kč) a Melissa, 2699 Kč

Zdroj foto prozeny.cz

You May Also Like

8 komentářů

  1. Skvělý výběr! :) Já jsem minulý rok všechny svoje balerinky vyhodila a letos se mi žádné v obchodech nelíbily, takže na léto žádné nemám a celkem dost mi schází..

    GIVEAWAYAnother Dominika

    OdpovědětVymazat
  2. Ja osobne obľubujem balerínky z HM, tie mám už 3 rok a dokúpila som si ich v ďalšej farbe. :)

    Pozývam ťa na moju giveaway:
    http://rebelliouslily.blogspot.sk/2016/08/back-to-school-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  3. Veľmi pekné balerínky, aj keď ich nemám moc v obľube :)
    my blog: THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
  4. Veľmi pekné balerínky, akurát tie špicaté nemám veľmi v láske :)

    My Lovely Life

    OdpovědětVymazat
  5. Balerínky jsem nikdy neměla. Jeden rok se mi líbily, ale žádné jsem si nekoupila.
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  6. Moc krásné balerínky! :)

    http://s-hejvi.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  7. ja osobne baleríny milujem, ale veľmi ťažko sa mi hľadajú také, ktoré by som dlhšie zniesla mať na nohe :/

    www.beautiful-savage.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat

Vsem moc dekuji za koment! :-)