Prodej tílka a kraťas.

by - srpna 27, 2016

Dneska odlehčený článek na téma prodej těchto dvou věcí. Příští týden se budu snažit dohnat a napsat recenze které mám v plánu, jelikož mám plno produktu k recenzím. :))) Tak se určitě máte na co těšit! :)

NEZAPOMEŇTE SE PŘIHLAŠOVAT DO GIVEAWAY

Mint sexy tílko - Dneska mi přišlo, ale mám ho malé. Fotka barvičky odpovídá 3 fotka. Materiál šifon
Velikost M, nemám to čím změřit. Cena 99 Kč. Pro zájem piš misa.pavlikova15@gmail.com





Tělové krajkové kraťase - Jsou nové, už dlouho mi leží v šuplíku, ještě s visačkou. Jsou neprůhledné. Velikost M, také nemám jak změřit. Padnou podle me i na větší S velikost. Cena 199 kč. Pro zájem piš na misa.pavlikova15@gmail.com






You May Also Like

2 komentářů

  1. Kraťasky sú pekné, lenže mne by boli veľké :(
    World of Nicol

    OdpovědětVymazat
  2. Kraťasy vypadají hezky, ale všechno by mi bylo malé. Tak držím palce ať se podaří věci prodat. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat

Vsem moc dekuji za koment! :-)