Recenze: Náramek se srdíčkem

by - září 15, 2016

Ano, opět se vrhneme na recenzi krásného náramku :) V dnešní době jsou takové obyčejné, krásné náramky IN a proto si dneska povíme o tomto krasavci. :) 

Tady ho vidíte zcela ve své kráse! :) 

Nějako info z jejich stránek: 

  • Kovové části jsou vyrobeny z pokoveného bižuterního kovu(Cu + Zn) 
  • Ozdobné prvky jsou vyrobeny z broušeného skla
  • Délka: 20 cm
  • Délka přívěsku: 2 cm
  • Šířka přívěsku: 1,7 cm



Srdíčko má dvě strany a tou je vrchní obrázek jenom v něm jsou vyryté srdíčka a to se mi moc líbí. Druhá strana je o něco více pěknější a tím je zalitá úplně a má na sobě takové vroubky, tahle strana se mi líbí hodně. Popravdě to srdíčko je na tom velmi pěkné a takové elegantní, jednak je náramek určen i k elegantnímu outfitu.


U náramku jsem si vůbec nevšimla, že by nějak ztrácel stříbrnou barvičku a že by nějak zčernal. Je naopak krásně stříbrný. 



Na ruce mám  s ním trošku problém, protože je o trošku větší než bych potřebovala, ale i tak mi náramek vůbec nepadá z ruky, což je vážně fajn, nemám právě ráda náramky co by mi padali přímo z ruky. 


Zapínání někomu přijde velmi těžké a někomu úplně lehké. I já jsem ze začátku měla s tím problém, protože zapínat ho jednou rukou  je šílené, ale zvyknete si! :) Zapínání je takové, že ten klíč, který je mimochodem nádherný a krásně do sebe zapadá srdíčko a klíč je skvělá kombinace, ale vraťme se k zapínání. A je to tak, že vlastně ten klíč, musíte dát do takového kruhového kroužku, samozřejmě že to větší kolečko a provléct ho. Lepší je ho první provlékat tím tlustším koncem, je to potom velmi snadné. Uvítala bych zapínání spíš na zacvaknutí. 



S náramkem jsem nadmíru spokojená, je to vlastně skvělý kousek k outfitům. A je cenově skvělý! Není drahý. 


Jeho cena je okolo 135 Kč. A koupíte ho na této stránce http://postovnezdarma.cz/stribrny-naramek-se-srdickem 
Je zrovna skladem u dodavatele, Takže neváhejte, za tu cenu stojí! :) 

You May Also Like

9 komentářů

  1. lovely BRACELET!!!

    http://sbr-fashion-fashion.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  2. Štvě mě, že teď udělali y kategorie blogů a můžu si o produkty požádat jednou za 90 dnů:/

    www.double-claire.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Je fakt krásny, to srdce sa mi veľmi páči. :)

    www.rebelliouslily.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  4. Je krásný, ale nosila bych ho asi jen na spešl události nebo na večer, na denní nošení by mi určitě nevyhovoval, kvůli velikosti přívěsku :)

    OdpovědětVymazat
  5. Je pěkný. Jednoduchý a vkusný.

    Pěkný den!

    OdpovědětVymazat
  6. tak tento je naozaj krásny! :)

    OdpovědětVymazat
  7. Moc krasny naramek ;) Ja srdicka miluju. Sama jsem si poridila tento se srdickem - https://www.goldeligius.cz/calvin-klein-naramek-warm-kj5amb000100.html . Srdicek neni nikdy dost ;)

    OdpovědětVymazat

Vsem moc dekuji za koment! :-)