Recenze: Parfémovaný olej Frais Monde Mandle

by - října 27, 2016

Dnes si dáme recenzi na tento přímo dokonalý olej, který se řadí do parfému. Ta vůně je naprosto kouzelná, ale více si dočtete v recenzi. :)



Info ze stránek Elnino.cz  se oprávněné řadí mezi gurmánské. Z počátku není jednoduché rozpoznat všechny ty chutné složky. Sladké medové esence se pojí s umírněnou hořkostí mandle. Jemně orientální vůně Almond Perfumed Oil obsahuje dřevité a ambrové složky a nechybí ani květiny. Vůně Frais Monde Almond je vhodná pro osobnost, která si dokáže život užívat a vychutnávat do posledního doušku. Neobsahuje alkohol a parabeny.Pro dokonalé rozvinutí parfému nanášejte esenci po kapkách na teplá místa na kůži - zápěstí, jamky pod ušními boltci, jamky na předloktí apod
.



Balení jsem si říkala že to je nějaké malé právě na takový parfémovaný olej, ale dospěla jsem k závěru, že to opravdu stačí. Na to že ho používám každý den, tak právě ubylo jen málo, což je vážně super! :) Krabička se mi moc líbí je svým způsobem stylová a samotný olej má jen 12 ml. 

Vůně na to že to je vůně mandle je fakt k nepoznání a musím říct, že to je hodně pěkná vůně, není ani tak silná, ale je velmi příjemná. :) Já jsem od této vůně moc nečekala, ale velmi mile mě překvapila.


Výběr ha tak tady je nespočet těchto parfémovaných olejů. :) A určitě bych ráda ještě nějaký vyzkoušela. 

Složení - 
Hlava pačuli, santalové dřevo, med
Srdce pudrový kosatec, damašská růže, arganový olej
Základ libanonský cedr, vanilka, guajakové dřevo, vetiver, ambra

Můj názor? Z počátku jsem nevěděla jak s ním zacházet a tak jsem mrkla na stránky a zjistila jsem že to funguje takhle, Nanáší se na ušní boltce, zápěstí atd. Musím říct, že vůně je neodolatelně sexy! :) Nemám žádné výtky k ní, vše mi naprosto sedí. :) Olej vážně vydrží dlouho na fotce výš vidíte, je focený dnes při recenzi a toho používám každý den, takže ubývá pomalu, protože stačí málo. Co se týká výdrže, tak tu budu jen chválit, protože já vůni cítím nějaké 4-5 hodinek. Mě tohle hodně vyhovuje a normálně si tak říkám, že mi to vyhovuje více něž nějaký parfém či toaletní voda. Já myslím, že jsem řekla podstatné věci a musím olej jen a jen pochválit. Kdo tohle vymyslel, tak je vážně borec :D protože je to skvělá věcička. Olej dáte do kabelky, je skladný takže se Vám vejde i do psaníčka a můžete ho použít kdekoliv a kdykoliv. 


Klady

+ cena
+ vůně
+ složení (neobsahuje alkohol ani parabeny)
+ výdrž
+ výběr

Zápory

-  žádné jsem nenašla

Olej zakoupíte TADY za cenu 239 Kč. 

Oleji dávám 5 hvězdiček z 5.

Já děkuji zastoupení elnino.cz za poslaný balíček a v něm tento parfémovaný olej Frais Monde.


You May Also Like

8 komentářů

  1. Vypadá moc dobře, celkově značka Frais Monde je lákavá :-)
    All my cosmetics

    OdpovědětVymazat
  2. Taky mám 4 tyto oleje doma a jsem s nimi moc spokojená!

    OdpovědětVymazat
  3. Tyhle parfemované oleje mám asi tři a jsou super:-) Líbí se mi, že mají velký výběr.

    OdpovědětVymazat
  4. Taky mám doma tyhle oleje a jsou opravdu skvělé. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  5. Tieto oleje som ešte nemala ale vyzerá zaujímavo! :)
    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
  6. Olejíček nevypadá špatně, něco podobného teď používám od Saloos - aroma roll-on a taky jsem si to moc oblíbila, krásně voní a v kabelce nezabere žádné místo :)
    Lovely imperfections

    OdpovědětVymazat
  7. Od FM mám už doma dva ʕ•́ᴥ•̀ʔっ Sú jednoducho úžasné ♥

    * Inšpirácia na líčenie *
    * G I V E A W A Y *

    OdpovědětVymazat

Vsem moc dekuji za koment! :-)