Recenze: Ledvinka

by - listopadu 17, 2016

Zdravím, dnes se dáme na recenzi výrobku z http://postovnezdarma.cz/ a především bych ještě něco krátce napsala.

Takže jak bych jen začala, ráda bych jim poděkovala za rekordní návštěvnost okolo 300 za den, slečnám co nemají co na práci s Vinted v jednom forum, kde pomlouvají blogerky. Nechápu proč, pomlouváte co vy z toho mají asi dobrý pocit, že někoho pomluvily. Nevím, celkem si myslíte že tohle nijak řešit nebudu, tak tohle je slečinky šikana a pokud to takhle půjde dál, tak Vás nahlásím na policii. Protože to co vy si o sobě myslíte je opravdu moc. Toť vše...

Vrátím se zpátky k recenzi. :) Já si vybrala ledvinku

Popis produktu z webuPokud potřebujete mít při sportovních aktivitách stále při sobě například klíče, telefon a další nutné předměty, pak Vám doporučujeme tuto praktickou sportovní ledvinku v šesti barevných provedeních. Zip zajistí, že Vaše drahocenné předměty Vám při sportovní aktivitě nevypadnou. 

  • Barva: černá, tmavě modrá, růžová, červená, tmavě růžová, světle modrá, bílá, fosforově zelená
  • Vhodné pro iPhone 6 a iPhone 6+
  • Voděodolné


Opravdu mají mnoho barviček, což je vážně super každý si tam najde svoji oblíbenou. Tato ledvinka je určená na Iphone, ale mě se tam vleze i můj Huawei, ale nemusíte do něj dávat jenom mobil, stačí jen obyčejné klíče a nějakou malou kapsičku z drobnýma. To úplně stačí a můžete vyrazit běhat, nebo jít jen tak na procházku.
Materiál je asi vážně voděodolný, protože to má takový zvláštní materiál co neumím nějak moc popsat, takže to Vám nepovím. 
Ledvinka vůbec mi nepřijde malá vleze se do ní opravdu moc věcí, líbí se mi že je i vhodná pro silnější postavy, takže to opravdu může využit kdokoliv. Ledvinka je na zip, při chůzi nebo běhu zip drží na stejném místě, nestává se, že by se nějak rozjížděl či podobně. Zapínání je klasické kolem pasu jak vidíte na fotce níže je to takové to zapínaní na zacvaknutí, nevím přesně jak se to říká. 


Já jsem s ledvinkou hodně spokojená, hodí se na takové ty procházky se psem na což ji vážně takhle využívám a baví mě. Klidně bude vhodná i na výlety do přírody, nebo na pamlsky pro pejska, když jdete na procházku, najde se plno věcí jak ji využít, za což jsem velice ráda. Nijak na těle nepadá, drží okolo pasu. Takže za mě opravdu spokojenost a mohu ji doporučit dále. 




You May Also Like

7 komentářů

  1. Ľadvinky nenosím no ak to využijes, tak je to úplne super. Najmä keď je vodeodolné

    OdpovědětVymazat
  2. Ledvinku jsem viděla naposledy na strejdovi, tak před 15 lety, kdy jsme jezdily na výlety starou škodovkou. Ale na sport je ledvinka podle mě super.
    Můj blog: Beauty by K. + u mě na blogu najdeš soutěž :).

    OdpovědětVymazat
  3. fuu tak toto ja vôbec nemusím ale ak sa tebe páčia tak je to super praktické ;)

    OdpovědětVymazat
  4. Já tedy ledvinky nenosím, ale co jsem si letos sebou přibalila do Indonésie, byla neviditelná ledvinka pod oblečení. To je naprosto super věc proti krádeži. Schováš si tam pas, doklady, kartu a jdeš :)
    Meet My Lovely World

    OdpovědětVymazat
  5. Super článek. Zvu tě na můj blog, kde probíhá soutěž o voucher v hodnotě 700Kč na nákup na Notino.cz :)
    http://svetpodleklary11.blogspot.cz/2016/11/soutez-o-voucher-v-hodnote-700kc.html

    OdpovědětVymazat
  6. Ledvinka je v módě :)
    https://www.facebook.com/pages/Ledvinka/300030496745673?fref=ts
    https://twitter.com/Ledvinka_Moda
    http://instagram.com/ledvinka.moda_fannypack
    http://ledvinkamoda.blog.cz/

    OdpovědětVymazat
  7. Ledvinky mám moc ráda, nosím je do útulku, kde potřebuji u sebe jen mobil, pár drobných a kapesník. Kabelka by se mi tam moc nehodila. Mám i tuto na svůj mobil, ale v modré barvě a kupovaná byla na ali. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat

Vsem moc dekuji za koment! :-)