Recenze: Dámská blůzka bez rukávů ve dvou barvách

by - března 13, 2017

Dneska si dáme menší recenzi na tuhle krásnou blůzku, nečekala jsem od ní, absolutně nic a právě jsem nečekala, že mi bude sedět a jsem na druhou stranu i za to ráda. Protože jelikož to jde z Číny, tak prostě všechny číňanky jsou hubené a kdesi cosi. :) Tuhle blůzku mám z poštovnézdarma.




Popis ze stránek poštovné zdarma - 


  • Materiál: bavlna, polyester
  • Barva: černá, bílá
  • Výstřih do V
  • Bez rukávů
Velikosti : 

  • 2: ramena: 37 cm, hrudník: 88 cm, délka: 58 cm
  • 3: ramena: 38 cm, hrudník: 92 cm, délka: 59 cm
  • 4: ramena: 39 cm, hrudník: 96 cm, délka: 60 cm
  • 5: ramena: 40 cm, hrudník: 100 cm, délka: 61 cm





Jedná se o klasickou halenku bez rukávu, je z takového materiálu, že je vhodná spíše až na léto. Co mě hlavně nejvíc potěšilo, je to že jsem si vzala velikost 5 co mají v popisu je to ta největší přišlo mi XL já osobně mám velikost M-L, Takže jsem ráda, že ho mám dobré. Dále bych řekla, co mě také potěšilo, protože jsem si myslela, že halenka bude hodně průsvitná, ikdyž na obrázku průsvitná není, takže tohle je další plus a co dále bych pověděla je to, že je stejné jako na obrázku. Prodává se, ještě i v bílé variantě, což jsem si měla vzít bílou, protože se halenka hodí ať k legínám, tak ke kraťasům s vysokým pasem což jedny černé mám a tak by se mi k tomu hodila bílá, no nevadí, zkusila jsem. Jinak halenka je opravdu vhodná spíše do letního počasí, protože je tenká. Zajímavým vzorem je právě lem co vede středem, je to takové zajímavé a právě kvůli tomu mě tato halenka zaujala. Popravdě co jediné mínus mám k tomu, protože halenka se obléká přes hlavu, uvítala bych spíše na knoflíky. Bohužel si myslím, na to že je halenka z Číny, tak na můj vkus je drahá na to, že to je vlastně takový tenký materiál, no nevím posuďte samy :))) Hlavní je, že nikde netrčí žádné nitky, či by byla zle ušitá, to opravdu nehrozí, ale třeba se to bude lišit kus od kusu.

Protože jedné blogerce z jejich stránky přišlo sice se jedná o jiné tričko, ale bylo zle ušité a hodně průhledné MRKNĚTE ZDE 




Halenku mohu doporučit, ale především pořádně se změřte! :))) 

Cena halenky je 225 Kč. A najdete ji TADY



You May Also Like

10 komentářů

  1. Hezká, ale já radši objednávám přímo z ali apod, odkud to stejně tyto servry podle mého názoru překupují. Občas se dají ale i z asijských eshopů sehnat fajn kousky, a o to má pak člověk větší radost, když takhle hezky sedí :)

    Cosmokočka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano překupují. Já s nimi spolupracuji, jinak za plnou částku bych si tam asi nic nekoupila. :)

      Vymazat
  2. Já se měřila a vidíš, co mi přišlo. :-D Jinak díky za odkaz v článku. Blůzka vypadá moc hezky, jen já bych brala asi jinou barvu. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  3. Halenka je fajn, no brala by som ju v inej farbe. :)

    Rebelliouslily

    OdpovědětVymazat
  4. Taky radši objednávám rovnou z Aliexpresu :)

    OdpovědětVymazat
  5. Já objednávám oblečení přímo z Aliexpressu a většinou mi hezky sedí.
    SimonetaBlog

    OdpovědětVymazat
  6. Mám takové jednoduché kusy oblečení ráda!

    OdpovědětVymazat
  7. Blúzka na tebe vyzerá veľmi dobre:)

    OdpovědětVymazat

Vsem moc dekuji za koment! :-)