Spotřebováno (Březen 2017)

by - dubna 02, 2017

Zdravím, jak se máte? Já doufám, že se máte dobře a dnes si dáme opět po měsíci spotřebované produkty.

Dnes tu máme celkem dost produktů, no jo jsou měsíce kdy toho je hodně a vše dochází a jindy zas dva produkty. :))) 


1. Silan - tohle je přímo nádherná vůně pomerančového oleje a magnolie, no musím fakt uznat, že tahle vůně stojí za to ji vyzkoušet. :)

2. Savo - tohle je savo na podlahy s vůni zeleného jablka, pěkně to vonělo, udělalo to co mělo. :) 

3. Signal - zubní pasta na zuby, tohle je moje druhé balení akorát by je mohli udělat ve větším balení :D protože je to velmi rychlá spotřeba. Myslím si, že to i zuby trošku vybělí. :) 


4. Oriflame krém na ruce - tohle byla vůně milk and honey gold byla to velmi příjemná vůně, tuhle vůni máte ještě jako tělový krém. :) Myslím si, že hydratuje průměrně, určitě to není pro úplně suché ruce, ale krásně se vsákne. 

5. Isolda krém na ruce - tohle je hojivý krém s heřmánkem. Dlouhodobě ošetřuje pokožku, získává zpět vitalitu a odolnost proti nepříznivým vlivům prostředí. Tohle používala mamka a byla s ním spokojená. 


6. Saloos obličejový olej - na tento olej jsem psala už recenzi a naprosto mi skvěle sedl. Jeho vůně byla pěkná a hlavně jsem i teď přešla na to, že na noc místo krému dávám olej. :) Teď mám další variantu a to s vůní Arganu, takže se taky můžete těšit na recenzi. :) 

7. Oriflame gel - tohle popravdě nevím zda ještě je v prodeji, ale bylo to tonizační tonikum, má ještě čistící mléko. pěkně to vonělo, používala to mamka, minimálně deset let to má doma :DDD 



 8. Body Tip krém - je to zvláčňující krém na obličej i tělo, má to vůni mandle. Příjemně to hydratovalo, byl to super produkt. :) Mamka koupila další krém od této značky. :)) 

9. Saloos tělový peeling - bože tohle byl tak dokonalý produkt! :) Nádherná vůně, jako kdybych vážně měla drink Mojito a vychutnávala si ho, je to především letní vůně, ale i na zimu to nevadí jako příprava na léto :D Tohle bych senzační produkt! :) 


You May Also Like

5 komentářů

  1. Krém od Body tip mám taky, vůbec mě tahle kosmetika příjemně překvapila. Měla jsem i shower gel s vůní hroznů - dokonalé.
    O všem? Ovšem!

    OdpovědětVymazat
  2. Ten krém od Body tip by se mi líbil. Mandlovou vůni mám ráda. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  3. Zaujal ma ten zvláčňujúci krém. Podobný som už mala, tuším, že konopný :) ❀
    * What makes me happy? *

    OdpovědětVymazat

Vsem moc dekuji za koment! :-)