Spotřebováno (Květen 2017)

by - května 31, 2017

Přeji krásnou slunečnou středu,

ano opět tu máme spotřebováno za měsíc Květen. Dnes už nic nevypotřebuji, tak dávám článek dnes :)) Jak se máte? To počasí je teda pěkně teplé, na to, že v noci prý byl liják, akorát jsem ráda, že nebyla bouřka a teď je zas horko, na to že má být max  28 stupňů, tak je to peklo :D


Ze začátku toho bylo málo, ale nakonec jsem toho nasbírala více. 


1. Herbatint přírodní barva na vlasy - tohle jsem dostala na spolupráci, ještě o tom musím napsat článek. Vlasy po této barvě byli opravdu pěkné, lesklé a taky i barva chytla dobře. :)

2.  Nivea šampon - je to šampon 2in1 šampon a kondicionér v jednom, nádherně voněl! Pěnil také velmi dobře. Jednoduše dělal to co měl. :) 


3. Missha pleťová maska - tak jako u Garnier mi tyhle platýnkové masky absolutně nevyhovují. Jsou dost mokré a účinky jsem teda žádné nezaznamenala, krom toho, že pleť je na dotek jemná, to je tak vše. 

4. Rimmel makeup - tohle je ten nejlepší makeup co jsem kdy zkoušela. Rimmel co se týče makeupu je to má jednička! :) Teď zkouším Maybellinne a řekla bych, že jsou na tom podobně.  


5.  Oriflame pleťová voda - tuhle pleťovou vodu já mám nejraději, je skvělá! Pěkně voní, dělá to co má, je pro normální a smíšenou pleť. 

6. Oriflame sprchový gel - tyto jejich sprcháče máme všichni rádi u nás doma. Jednak velmi pěkně voní a udělají službu, takovou jakou mají udělat. :)) 


7. Silan aviváž - krásná vůně, mamka si na nic nestěžovala. 

8. Ellie odličovací tampony - Tohle je taková klasika jsou dobré, mám ještě jeden balíček. :) Ikdyž raději mám ty z Boots (drogerie v UK) 


You May Also Like

5 komentářů

  1. Pěkný článek :) s platýnkovými maskami to mám podobně, jinak ráda bych vyzkoušela ten makeup od Rimmelu :)

    OdpovědětVymazat
  2. Taky budu dělat spotřebováno, pěkný článek. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ja mám značku Ellie rada, mám od nich teraz pleťovú vodu a krém :)

    OdpovědětVymazat
  4. Taky u nás v noci pršelo, ale vůbec o tom nevím. Jen chodníky byly ráno ještě mokré. Jinak já mám Niveu moc ráda, ale jejich výrobky na vlasy mi moc nesedí. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  5. Já Missha masky zbožňuji! Hlavně gelové a pak plátýnkovou Mango. Aviváž používám také.

    OdpovědětVymazat

Vsem moc dekuji za koment! :-)