Tips: Uklidňující omalovánky pro dospělé.

by - června 18, 2017

Zdravím při nedělním dni. U nás je dnes opět škaredě, včera pořád jen pršelo, takže nic moc den, teď už sice se to nějak vyjasňuje, že místy svítí sluníčko, ale já bych Vám chtěla právě při tomto nedělním dni ukázat pár mých omalovánek, co jsem už vymalovala. Není toho mnoho, ale baví mě to. 

Něco o knize I úklid může přinést uklidnění! Zabydlenost našich domovů občas nenápadně přerůstá v nepořádek. Přeplněné kuchyňské linky, chaos v obýváku, stoly poseté hromadami papírů v pracovnách… I tato kniha omalovánek je plná předmětů, květin, knih, oblečení, nádobí, nábytku a dalších každodenních pomocníků a společníků našich domovů. Možná nezaškodí v ní trochu uklidit? Úklid je proces očistný, proto vezměte pastelky a pomocí barev a jejich odstínů vneste do obrázků, ale hlavně do svých duší očišťující klid.

  • Počet stran: 96
  • Rozměr: 210×297 mm
  • Rok vydání: 2016



Některé obrázky nejsou dokonalé, některé jsou až moc barevné, ale fantazie se meze nekladou. Nemám zas až tak dokonalé pastelky aby nebyli bílé místečka apod. Spíš mám jen takové obyčejné od značky Maped. :)

Tak se mrkněte a řekněte mi, zda také malujete tyto uklidňující  omalovánky, nebo jaké by jste doporučily jak omalovánky, tak i pastelky? :) 






You May Also Like

4 komentářů

  1. Taky ráda vybarvuji. Mám doma spousty omalovánek a z pastelek jsem si nejvíce oblíbila Progressa. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  2. Antistresové omalovánky naprosti zbožňuji! :)Tyto jsem ještě neviděla, děkuji za tip.

    Lifestyle and beauty blog

    OdpovědětVymazat
  3. I am always thought about this, regarrds for posting.


    My site: Pods Compatible with Nespresso Machines

    OdpovědětVymazat
  4. I já občas vymalovávám, hlavně když bych měla dělat něco jiného, do čeho se mi úplně nechce :D.
    Your beauty compass

    OdpovědětVymazat

Vsem moc dekuji za koment! :-)