New (153)

by - srpna 14, 2017

O víkendu jsem se stavila do Boots, kde jsem si potřebovala koupit jednu věc a tou je produkt od Biodermy, ale zakoupila jsem další dva produkty. :)


No né tak docela jsem potřebovala i pudr si koupit. Jelikož mi dochází jeden vzoreček pudru od Make Up for Ever také transparentní a pro mě nebyl tak dobrý, jelikož místy zanechával bílé fleky a prášil. Tak jsem si řekla, že si koupím novinku od Rimmel, jelikož je to novinka, tak jsem ještě žádné recenze nečetla, tak jsem zvědavá.

Pro Biodermu jsem šla a také jsem si ji zakoupila, no ale povím Vám, že teda moc velký výběr v Boots teda neměli. Sice jsem chtěla Global, ale vzala jsem Hydru, byla poslední. :) Má hydratovat a doufám, že mi pomůže aspoň trochu. :) 

A do třetice všeho dobrého, masku jsem nepotřebovala, ale zakoupila jsem si tuto vychvalovanou masku od Loreal, měla jsem ji ve vzorečku a dost mi vyhovovala. A tak jsem si koupila plné balení a o víkendu jsem ji už začala používat, je prostě super! :) 


You May Also Like

8 komentářů

  1. O té masce uvažuji již delší dobu :)

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
  2. Na ten púder som sa v drogérii pozerala aj ja, ale nakoniec som si ho zobrala. Trošku ma odrádzala tá biela farba. Masky od L´oréal by som rada vyskúšala a tento krém Bioderma mám vyskúšaný, no veľmi ma nenadchol. Pleť síce bola dobre zhydratovaná, ale produkovala ešte viac mazu a zanechával mastný filter, čo ma trošku sklamalo :/

    FRENCHSTYLE

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pudr krásně voní! :) Masku miluji, takže doporučuji. Co se týče krému, tak mě vyhovuje ano trošku mám mastnější obličej, ale jinak je to dobrý krém. :)

      Vymazat
  3. Na tu masku jsem taky četla samou chválu, musí být super. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky si na ní časem u mě přečteš recenzi. :)

      Vymazat
  4. Masku mám doma a mám ji ráda :)

    OdpovědětVymazat

Vsem moc dekuji za koment! :-)