Recenze: Sprchový gel Adidas

by - září 23, 2017

Já Vás zdravím, jak se máte? Je sobota večer a já píši recenzi. :))

Info ze stránek elnino.cz Značka Adidas myslí na muže i ženy, kteří milují sport nejen v oblasti módy a doplňků, ale také v oblasti kosmetiky. Na potřeby mužů je zaměřena také řada Adidas After Sport, která zpříjemňuje péči o tělo i vlasy po sportu díky produktům 3v1.

Péče o tělo, pleť i vlasy 3v1 - Desítky přípravků v koupelně jsou výsadou spíše žen, muži dávají většinou přednost funkčnosti, a právě pro ty, kteří si chtějí dopřát kvalitní péči o tělo i o vlasy v jediném produktu, je určena řada Adidas After Sport. Sprchové gely jsou vhodné pro tělo, tvář i vlasy, díky obsahu proteinů navrací unavené pokožce po sportovním výkonu její přirozenou hydrataci.

Balení sprchový gel má 400 ml, je v klasickém adidasovém obalu s uzávěrem na zacvaknutí. Po stranách to má takové vroubkování, což je dobré na uchycení ve sprše. 

Vůně to voní opravdu perfektně! Má to příjemnou citrusovou pánskou vůni, přítel si ho velmi oblíbil. 



Co na něj říká přítel? Tady mohu říct pár věcí, skvěle umyje, pokožka po umytí nádherně voní, vůně se mi také moc líbí, co je super, že je vhodný jak na vlasy, tělo, tak i obličej. Líbí se mi vroubkování po stranách, ve sprše aspoň neklouže. Je velký, takže vydrží dlouho. 


Klady

+ cena
+ vůně
+ pokožka po umytí voní
+ velké balení

Zápory

- žádné

Tohle byla hodně stručná recenze, i tak je přítel se sprchovým gelem hodně spokojený. Jeho cena je na elnino.cz za 63 Kč a je momentálně nedostupný, takže mrkněte do drogerie a tam určitě bude. :)  


Já děkuji zastoupení elnino.cz za poslaný balíček a v něm tento sprchový gel.

* Můj názor je čistě z mého testování, ničím neovlivněno*

You May Also Like

2 komentářů

  1. Ti chlapi to mají tak jednoduché. Jeden výrobek na všechno. :-D Adidas mám ráda, mají hezké vůně i pro ženy. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat

Vsem moc dekuji za koment! :-)