Lakování se Zoya lakem

by - října 29, 2017

Zdravím při nedělním dni, ještě tak na úvod, budu ráda, když okolo 18-19h přijdete na můj Instagram ráda bych udělala živý přenos, budu se malovat, můžeme probrat svět kosmetiky, mohu něco ukázat apod. :) Tak kdo bude mít chvilku čas, tak ať se zastaví.

A teď se jdeme podívat na tuhle krásku. :)

Já jsem si vybrala tento lak v odstínu Brynn, ale tento lak jsem si nevybrala samostatně, ale byl v sadě s rtěnkou a to v takovém odstínu jako je lak na nehty. Odstín rtěnky je Candy, jako cukrová vata, tu potom uvidíte v další recenzi...



Barva já jsem si nemohla vybrat líp! Protože já a růžová to jde krásně k sobě, celkově takové odstíny mám hodně ráda, takže jsem byla šťastná, když jsem uviděla takový odstín na jejich stránkách. A co bych řekla o lahvičce? Lahvička má 15 ml. Je jednoduchý nápis, nic složitého. :)) 



Konzistence je tekutá, lak kryje v první vrstvě, což jsem absolutně nečekala. :) 

Štěteček ten uvidíte níže, musím říct, že s ním šlo lakování velmi hladce, dobře se to nanášelo. Není velký, ani příliš malý. 


Štěteček. :) 


Tady už pár fotek, jak vypadá na nehtech, 




Co na něj říkám já? Dostala jsem takový letáček v balíčku, že Zoya jsou přírodní laky na nehty, což mě velice potěšilo, tuto značku jsem neznala a přírodní kosmetika mě hodně láká. A co dále o těchto jejich lacích? Že mají zdravotně nezávadné složení, bez formaldehydu, formaldehydové pryskyřice, toluenu, kafru a dibutylftalátu, vegan friendly laky na nehty, netestováno na zvířatech. Odstín Brynn je nádherný, co musím označit za podstatnou věc, je to, že lak kryje hned v první vrstvě, nedělá fleky na nehtech, nanáší se jedním tahem dokonale. Asi se každý ptá na výdrž, ale ta je bezvadná, zatím jsem ho testovala cca 5 dní a vydržel celých 5 dní neporušeně.  Ráda bych vyzkoušela i další odstíny, protože jsem koukala kolik nádherných barviček tam mají. :) 


Klady

+ pigmentace
+ stačí jedna vrstva
+ nedělá fleky
+ odstíny
+ výdrž

Zápory

- trošičku právě ta cena

I přes tu cenu dávám 5 hvězdiček z 5


Lak Zoya zakoupíte TADY tu je právě i v té sadě s rtěnkou za 400 Kč. A TADY je samostatný jen lak za 250 Kč. 

Já děkuji zastoupení rajnehtu.cz za poslaný balíček a v něm tento lak na nehty.

* Můj názor je čistě z mého testování, ničím neovlivněno*


You May Also Like

9 komentářů

  1. Ak nezabudnem určite sa pozriem na živý prenos. :)
    Ten lak má nadhernú farbu ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Ta barva laku je krásná :) Jsem zvědavá hlavně na tu rtěnku :)

    OdpovědětVymazat
  3. Lak má krásnou barvičku a taky jsem zvědavá na rtěnku. Jestli budu doma, na instagram se ráda podívám. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  4. Love ZOYA nail polishes!
    I`m following your blog with a great pleasure )
    Follow back? Sunny Eri: beauty experience

    OdpovědětVymazat
  5. Moc krásná barva.!!! Přesně takové odstíny já můžu :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Krásná barva laku! Přímý přenos jsem nestihla, ale někdy se určitě ráda stavím :)

    OdpovědětVymazat
  7. Krásná barvička ♥
    Petra | www.mygoldenmind.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Lak má krásnou letní barvičku :) Určitě se ve sbírce neztratí

    OdpovědětVymazat

Vsem moc dekuji za koment! :-)