Instagram photos // 19

by - listopadu 09, 2017

Přeji pěkný večer, jak se máte? 

Já jsem si řekla, že dnes si dáme takový odpočinkový článek, protože se mi nahromadilo pár fotek na IG, tak bych se o to s Vámi ráda podělila. Protože vím, že mě ne každý sleduje, tak aspoň může mrknout tady. :) Ale kdo by mě ještě rád sledoval tak TADY, nebo odkaz najdete v menu. 



Novinky za chvíli na blogu...článek se už objevil na blogu a musím říct, že teda šampon s kondicionérem jsou naprosto skvělá dvojka a ten peeling od Neutrogeny, používám ho každý den a je opravdu skvělý. 


Novinky.....paletka od Essence, která tvoří čtyři oční stíny, jednu tvářenku a rozjasňovač. Oční stíny jsou fajn, ale ne nijak extra pigmentované, rozjasňovač ten naprosto miluji je pigmentován tak akorát a tvářenka má pěkný odstín. :) 



Posilovna je nejlepší místo na odreagování. 


Co v něm asi bylo, už dávno máte na blogu...


Přišel mi balíček do UK z rájnehtu.cz......lak na nehty co jsem měla v balíčku už jste recenzi četli, o víkendu bych chtěla napsat na odlakovač na nehty. :)) 


Nedělní večer...


Je tu další měsíční box. :) 


Už nakupuji na zimní období, některé už pálím hned ty první dva nahoře..


You May Also Like

2 komentářů

  1. Ty vosky vypadají nádherně, hned bych je zapálila. :-D
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  2. Super příspěvky :) Nějaký vosk si taky musím na zimu koupit :)
    Petra | www.mygoldenmind.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

Vsem moc dekuji za koment! :-)