Tip na hodinky značky Geneva

by - prosince 03, 2017

Nevíte co pořídit přítelkyni, dceři, kamarádce za dárek? Tak tady Vám dám malý tip na hodinky značky Geneva, tuto značku si myslím, že každý zná a to je dobře, já už od Genevy měla myslím tak cca dvoje hodinky a tyto jsou třetí. Vybrala jsem si je ke spolupráci se stránkou Rosegal.com 

Já totiž hledala hodinky v bílé barvě, protože jsou takové univerzální a hodně nositelné téměř ke všemu, takže jsem neváhala a vzala jsem si je v bílé. :)


Pásek je z jedné strany bílý a z té druhé strany je světle hnědý, pásek je z umělé kůže, zatím se ta bilá barva neodlupuje, když zapínám hodinky. Při zapínání si zatím hodinky dávám na poslední dírku, protože mi to tak vyhovuje, nepadají mi, ale i přesto jsou takové volnější, kdybych ho dala na předposlední, tak mi budou daleko víc volnější a myslím si, že by mi i trošku padali, což u hodinek nemám ráda. :) Co se mi nejvíc líbí je právě ten ciferník, je zlatý a z jedné strany i druhé jsou kamínky, což se mi hodně líbí. Dodávají tomu efekt. Hodinky mám momentálně zastavené, až je budu častěji nosit, tak vždy je zapnu a nastavím čas. :) Kdyby jste nechtěli hodinky v bílé barvičce, tak si samozřejmě můžete vybrat jinou a na výběr jsou černá, růžová, modrá, červená a nějaká taková světle hnědá. :) 



Hodinky najdete na stránce TADY  a stojí 4,08 dolarů. Tady jsou rozměry 26,00 x 6,00 x 3,00 cm / 10,24 x 2,36 x 1,18 palce. 

Jsem s nimi opravdu spokojená, jsou pěkné, hodí se ke všemu, elegantní, prostě na jedničku. :) 


You May Also Like

4 komentářů

  1. Hodinky vypadají moc hezky. Líbí se mi ty ozdobné kamínky. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné hodiny, takový typ hodinek mám nejraději :)
    Petra z blogu www.mygoldenmind.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Takové světlé hodinky vypadají pěkně :-) . Já jsem si kupovala hodinky vloni a taky jsem hledala nějaké světlé. Jsem tmavý typ, dobře se opaluju, tak na mě světlé hodinky pěkně vyniknou :-) . Alespoň teda v létě :-D . Koupila jsem si stříbrné longines hodinky z https://www.beny.cz/longines/ a nosím je každý den :-) .

    OdpovědětVymazat

Vsem moc dekuji za koment! :-)