Lookfantastic box // February 2018

by - února 06, 2018

Přeji krásný večer, v týdnu mi přišel Lookfantastic box. A je sladěný do romantické růžové, protože je tento měsíc co? No přece Valentýn, tak proto ta růžová. :) 



Tohle je celkový obsah boxu, no není to nádhera? Mě to zcela vyhovuje a naprosto využiji všechno. :) 


1. Triffle Cosmetics lip scrub - cukrové drobky smíchané s hýčkatým kakaovým máslem, sladkým mandlovým olejem a pekanovým olejem pro jemné odlupování suchých a popraskaných rtů. 

Vegan
Žádný minerální olej
Žádné parabeny
Žádné ftaláty
Žádné lepek
Hypoalergenní
Nekomedogenní

Tohle mě opravdu mega moc zaujalo, jelikož jsem chtěla zkusit od Lush, ale zatím nemusím a mám tento, jsem na něj zvědavá. Cena 17.95 dolarů

2. Dr. PAWPAW - tohle bych řekla, že je univerzální balzám, protože je vhodný na rty, pleť, vlasy, nehty...
 tento originální balzám Dr. PAWPAW je víceúčelová zbraň proti všem druhům kožních problémů. Hlavní ingredience, fermentované PawPaw, se může pochlubit přírodními léčebnými vlastnostmi a je považována za jednu z nejlepších léků přírody. Balzám má mnoho použití; je perfektní jako ochrana pokožky, hydratační krém, pleťový krém, finišer na rty, slunění, podráždění pokožky, jako kondicionér na vlasy a pro jakýkoli jiný účel související s pokožkou, na který si myslíte. Tento vzorec je bez vůně a 100% je vyroben v Británii. Už ho směle používám, ale zatím jen na rty a musím říct, že rty jsou krásně hydratované, vyživené a dlouho vypadají namazané. Takže za mě první dojem super. Cena 6.95 liber



3. Filorga Meso- Mask - od této značky byl v minulých boxech krém na oči a tentokrát tu mám masku. Zlepšete vzhled pokožky maskou Filorga Meso-Mask, masku proti vráskám, která vylepšuje přirozené záření pokožky a zaměřuje se na známky stárnutí a únavy. Je především určena na vrásky, ale i snižuje podráždění, tonizuje i rozjasňuje. Masek na pleť není nikdy dost a cena je 40 liber.

4.  Elemis pro Collagen Marine cream - tento bohatý krém obsahuje antioxidační vlastnosti, které poskytují zrychlený liftingový efekt díky zvýšené podpoře kolagenu. Obnovuje se buňka, pružnost a pevnost a zlepšuje se hydratace a vlhkost pokožky.

Tento krém je klinicky dokázán, že snižuje vzhled jemných čar a zvyšuje hladinu vlhkosti a hydratace pokožky. Pro Collagen Marine Cream je konečná anti-agingová léčba od Elemis. Hmmm tento krém z ní zajímavě, asi určen spíše pro starší pleť, ale i teď moje pleť potřebuje pořádnou dávku hydratace a to především v zimě, takže se na druhou stranu hodí i pro mě. A je třeba prozkoumat nové značky. Cena je 80 liber.



5. Caudalie serum - Caudalie Vinosource SOS Serum poskytuje intenzivní, dlouhodobou hydrataci na pokožce, která ji nejvíce potřebuje. Obohacená o uklidňující organickou hroznovou vodu, kyselinu hyaluronovou a nabitou antioxidanty, odhaluje zářivý, rudý pohled na jakoukoliv pleť. Tak to se celkem těším až vyzkouším, teď se mi zdá, že v tomto boxu je víc věcí na hydrataci :D Ale to je jen dobře, protože zima je krutá a je třeba. Cena 29 liber.

A také něco z té dekorativní kosmetiky....

6. Bellapierre shimmer roll in champagne - je to taková krásná barvička a to odstín Champagne. který se dá použít, jak na oční stíny, tvářenka, oční linky, bronzer, nebo i klidně jako rozjasňovač, nebo když půjdete někde na párty tak i na tělo. Já bych to spíše používala jako oční stín a nebo právě rozjasňovač, protože je to taková neutrální barvička. Cena je 15 dolarů.



A tady jak vypadá na ruce, opravdu jako rozjasňovač by nebyl špatný. :)



Já jsem s boxem nadmíru spokojený, plno krémů na hydrataci, ale také nejvíc mě potěšil právě lip scrub, takže za mě super! :)

You May Also Like

7 komentářů

  1. I já bych velmi ráda vyzkoušela lip scrub. Jinak ta růžová krabička je dokonalá. Tu pak můžeš na něco využít. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  2. Samé krásné věci a ta krabička je úplně dokonalá. Měj se krásně!

    OdpovědětVymazat
  3. Popravdě jsem čekala, že obsah bude na velikosti větší. Taková krabice a v ní malinké produkty :-D ale zajímavý, s boxem zkušenosti nemám a ani mě moc neláká.


    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě se produkty nezdají být malé. Řekla bych, že balení jsou na více použítí, než jen na 5 použití. :)

      Vymazat
  4. Niekedy som si tento box objednávala. Tentokrát sa im obsah podaril 😊 Bola by som asi so všetkým spokojná.

    Suesanqa

    OdpovědětVymazat
  5. Musím sa priznať, že ani jednu značku nepoznám.. Ale ten scrub ma zaujal najviac :)
    World of Nicol

    OdpovědětVymazat
  6. Samé neznámé značky. Lákavý je ten peeling na rty :-)
    All my cosmetics

    OdpovědětVymazat

Vsem moc dekuji za koment! :-)