Lookfantastic box // Květen 2018

by - května 21, 2018

Zdravím při pondělním dni, právě jsem si pro Vás přichystala Květnový Lookfantastic box. A co se asi v něm ukrývalo? Si můžete přečíst dále. :)))

Tentokrát krabička je růžová a víčko oranžové což k sobě perfektně ladí. :)


Opět nezklamal časopis Elle ve kterém opět nic není pořádného, jenom samé reklamy. 



A tak jdeme dovnitř se podívat co na mě vykoukne. :) 


1) Thisworks In In transit Camera Close - up - Tohle mi přijde jako super věcička, protože tohle je takové 3v1. Může se dát jako maska na pleť, krém, nebo primer pod makeup. Takže rozhodně vyzkouším všechny tři způsoby a jsem zvědavá jaký se mi bude nejvíc zamlouvat. Krém má 20 ml. A za 40 ml dáte 25.50 liber. 

2) Avant RNA Serum - Tohle zatím nebude asi nic pro mě, protože se jedná o sérum proti vráskám a pomáhá proti stárnutí pokožky. Takže to asi podaruji a nebo to použiji jako prevenci. Ale líbí se mi, že je tam napsané, že jeho ingredience jsou kombinací přírodních ingrediencí s pečlivě vybranými vědeckými aktivy pro maximální efekt. Mám 5 ml a cena za 30 ml je 104 liber.


3. Sleek Makeup Face Contour Kit Medium - Tohle je konturovací sada, která má v sobě jeden tmavý stín a druhý je světlý i tak se odstín jmenuje Medium, což je pro takové tmavší typy. Což já nejsem, ale paletka najde využití, ten tmavý odstín asi využiji jako oční stín, ale to se ještě uvidí a ten světlý odstín jako rozjasňovač by snad nebyl špatný. Tak uvidíme. Cena produktu je 6.99 liber

4. EYEKO Eye Do Liquid Eyeliner - Klasické linky na oči ve fixu, jsem zvědavá jak mi to s nimi půjde. Cena produktu je 16 liber



5. Spotlight Teeth Whitening Strips - Jedná se o bělící pásky, já nikdy takové produkty nezkoušela, tak nevím zda vyzkoušet, trošku se bojím abych to nanesla správně apod. V krabičce jsou myslím jen čtyři pásky. Co je zajímavé, že pásky je třeba nechat působit na zubech 1 hodinu. Tak uvidíme zda vyzkouším. Cena plného balení je 39.95 liber.

6. Skinrepublic Bubble Purifying + Charcoal Face Sheet Mask - Maska mě velmi potěšila, protože u jiných youtuberek jsem tyto pěnící masky na obličej už viděla a jsem ráda, že ji dali i do boxu. Maska je vyrobená z aktivního dřevěného uhlí. A když začne pěnit, tak proniká do porů a tím je čistí. Už se těším až vyzkouším. Maska stojí 5.49 liber 



V příštím boxu se můžu těšit na body cream od značky Rituals

You May Also Like

9 komentářů

  1. Za bublající maska mě také zaujala 😉

    OdpovědětVymazat
  2. Tu bublající masku mi pak na sobě vyfoť, tu musím vidět. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  3. Bublinkovou masku chci už dlouho vyzkoušet, budu po ní muset někde mrknout :-)
    All my cosmetics

    OdpovědětVymazat
  4. Super článok! Mňa by asi najviac potešila Eyeko linka na oči, pretože od tejto značky chcem už dlhšie niečo vyskúšať :) A bublajúca maska vyzerá zaujímavo :)

    OdpovědětVymazat
  5. Pěkný článek. Zaujala mě maska a ten kit od Sleeku, na něj jsem se dívala už v létě v Německu. :)

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  6. Priznám sa, že moc nerozumiem tomu prvému produktu. Ako to môže byť maska na tvár a primer zároveň. Keď to odtestuješ daj vedieť pretože som na to zvedavá. Bublinkujúca maska vyzerá super tiež by som chcela niečo také skúsiť.
     xxAlexandra MS ALWAYS LATE

    OdpovědětVymazat
  7. Přidávám se k ostatním, ta maska vypadá hodně zajímavě, jsem zvědavá, až ji využiješ. :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Box vypadá moc hezky, zaujala mě ta bublající maska :)
    MyGoldenMind

    OdpovědětVymazat
  9. Box vypadá dobře, některé produtky ani neznám. Prosímtě nevyhazuj tu Elle a raději mi ji pošli, já je sbírám, taková škoda..:)

    OdpovědětVymazat

Vsem moc dekuji za koment! :-)