Recenze: Dove Deo Spray bez parfemace

by - června 26, 2018

Přeji krásný den, dnes se podíváme na deodorant ve spreji, zda funguje, či ne? :) 

Docela nevím zda jsem si vybrala dobře, protože deodorant bez vůně? Nevím, nevím zda jsem neudělala chybu, ale pojďme se společně podívat co to vlastně dělá. :)

Info ze stránek krasa.cz - 

- vylepšené složení,
- s přidaným benefitem ¼ hydratačního krému,
- ještě více pečuje o pokožku podpaží,
- zanechává ji hebkou a vláčnou,
- chrání proti pocení a zápachu po dobu 48 hodin.
- Nové prémiové obaly.
- Bez alkoholu.

Balení má 150 ml, prostě klasický deodorant.. Víčko je na otvírání a to "mačkátko" je v pohodě, nejde to nijak ztěžka zmáčknout, jde to perfektní. Nemám s tím nejmenší problém. Dove deodoranty mám velmi ráda, takže jsem byla zvědavá jaký bude tento. 

Vůně bohužel bez vůně. 


Co na něj říkám? Poprvé jsem se trošku zarazila, že je bez vůně. No jo hlava děravá v obchodě jsem si nepřečetla, že je bez vůně a tak jsem ho jen tak vzala. Doma jsem zjistila, že je bez vůně. Co musím říct balení super, to místo na stříknutí je v pohodě. Ale pojďme se podívat na jeho účinky. Možná, že to bude tím vylepšeným složením, ale na mě to teda moc nefunguje. Tohle je první Dove deodorant co na mě nijak nezabraňuje pocení. Zkoušela jsem ho v práci a docela teda nic moc, zabránil pocení asi tak na 2 hodinky a to bylo všechno. Všechny ty body může dodržovat, ale bohužel na mě teda ne. A to se nijak extra moc nepotím. Za mě obrovské zklamání, jinak stále budu používat jejich tuhé deodoranty ty mám nejraději a fungují perfektně. :) 



Klady

+ cena
+ balení
+ nesvědí
+ může se stříknout i na oholené podpaží

Zápory

- někomu může vadit, že je bez vůně
- nezabraňuje zápachu ani pocení

Získává ode mě 2 hvězdičky z 5


Deodorant můžete zakoupit ve všech prodejnách DM, Rosmann, Teta, ale určitě i Albert, Tesco. A také na internetu ZDE za cenu 86 Kč.

* Můj názor je čistě z mého testování, ničím neovlivněno*



You May Also Like

12 komentářů

  1. Tak to je velká škoda, že nějak moc nefunguje ale tak né každá novinka vždycky funguje :/.

    TheBlondieTale

    OdpovědětVymazat
  2. Já mám raději voňavé deodoranty. Pokud tedy nezabrání pocení ani zápachu, není to kousek, který bych vyhledávala :-)
    All my cosmetics

    OdpovědětVymazat
  3. Já si myslím, že deo bez vůně je dobrý, když chceš, aby vynikla tvůj parfém :) A je teda dost naprd, že nefunguje. Já se potím celkem dost a málo co mi zabírá. Ten, který nám fungoval s mamkou nejlépe přestali svině vyrábět :D

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  4. Dove mám celkovo veľmi rada, ja mám tento ale v ružovej a vonia krásne. :)
    xx Mon
    http://lifebymon.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  5. Já moc Dove deodoranty nemusím, mám jeden doma a už se těším až ho vypoužiju. Vždy dostanu k Vánocům :/

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  6. Zrovna dove me bavi tim, jak ty deodoranty krasně voni, takže bych do tohoto bez vuně asi nešla..😏

    OdpovědětVymazat
  7. Taky by mi vadilo, že je bez vůně, mám ráda když deodorant voní a úplně nejraději mám deodoranty tuhé. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  8. Tak deodorant bez vůně jsem ještě nezkoušela :)

    OdpovědětVymazat
  9. Sama deodoranty moc nepoužívám. Ty ve spreji už vůbec ne, hlavně kvůli těm šíleným vůním. Neřeknu, když je vůně příjemná a decentní, ale zatím jsem nenarazila na žádnou, která by mi byla nějak příjemná. Proto dávám přednost těm tuhým. Tenhle by mohl být zajímavý tím, že je bez vůně. Škoda, že nefunguje. I tak se ale po něm nejspíš podívám v drogerce a zkusím to otestovat. ;)

    ATUNAI

    OdpovědětVymazat
  10. Zdá sa mi, že som tento sprej mala a bola som s ním aj spokojná :)
    my blog: THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
  11. Podarený článok :)
    http://clearmind.infoblog.sk/

    OdpovědětVymazat
  12. Já mám obecně nejraději tuhé deodoranty a těmto moc nevěřím.

    Gabux

    OdpovědětVymazat

Vsem moc dekuji za koment! :-)