DM box

by - července 11, 2018

Vítám, já jsem ukořistila můj první DM box :) A musím říct, že jsem teda mega spokojená, využiji vše až na jednu věc, ale to se dozvíte níže. :))

Box stál krásných 149 Kč + 49 Kč pošta. :) Za tu cenu fakt perfektní. Byl to můj první box a já jsem opravdu velmi spokojená. :)

Krásně vyletněný box.


Věc kterou nevyužiji jsou právě tampony, takže tohle posílám dál. 



2) Bio - čokošky s čokoládou vhodné pro vegany. :) Tohle mě potěšilo. 

3) B.U. deo Passion je to velmi příjemná vůně není mi nepříjemná. :) 


4) Wilkinson holící strojek z tohohle jsem byla velmi překvapená, že něco takového vůbec dali do boxu. :) A hodně mě to potěšilo, už ho používám a je perfektní.

5) Primeros Kondomy se vždy hodí.  


6) Diadermine Age Supreme oční krém tuhle značku vůbec neznám a oční krém jsem si chtěla pořizovat a tak velmi ráda vyzkouším, zrovna se mi sešly dva jeden tento a druhý od Astrid. :) 

7) Nivea Hairmilk Natural Shine šampon na vlasy tohle mě také potěšilo, zkoušela jsem kdysi tento šampon ve vzorečku a byl fajn, tak jsem zvědavá na plné balení. 


8) Nivea tělová pěna malina a bílý čaj ještě jsem nezkoušela a těším se na ni nivea teď má fakt perfektní produkty, takže jsem velmi zvědavá, sladší vůně já mám ráda. 

9) Dermacol tělový sprej Waikiki sun tohle voní fakt skvěle. Poslední dobou Dermacol má hodně novinek i tato je jednou z nich a opravdu povedená novinka. :) 


10) Balea pěnové tekuté mýdlo Tropický ráj tekuté mýdla má Balea fakt perfektní, ještě jsem ale nezkoušela pěnové, takže jsem zvědavá. :) 

11) Rimmel lak na nehty Flip Flop 406 krásná letní barvička, takže si ji zítra nalakuji. Rimmel laky také umí. :) 


12) Vzoreček Astrid krému 

13) Maybelline lesk na rty Vivid Hot Lacquer 68 sice moc lesky nemusím, ale tohle je nádherný odstín, určitě ráda vyzkouším. :) Od Maybelline jsem jak lesky, tak rtěnky ještě nezkoušela. 

14) Trend IT UP tužka na rty je to bezbarvá tužka na rty, která opticky redukuje drobné vrásky a nerovnosti. Jsem zvědavá, já konturovací tužky nikdy nezkoušela, tohle bude má premiéra. :) 


You May Also Like

13 komentářů

  1. Já DM box ještě neměla, ale láká mě, obsah je super. :)

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  2. Už jsem tento box vyděla u dvou blogerek a moc se mi ten obsah líbí :) Využila bych všechno!

    OdpovědětVymazat
  3. Obsah je určitě využitelný. Já se chystám na bio beauty krabičku, která se bude prodávat asi v pátek. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj! Opäť rozbieham môj starý blog. Tentoraz je na novej adrese - b4edl.blogspot.sk.. Choď sa prosím pozrieť a nezabudni sa tam opäť vrátiť. ♥ Ďakujem za každého nového čitateľa.

    OdpovědětVymazat
  5. Taky jsem box vyzkoušela poprvé a byla jsem moc spokojená s obsahem :).

    TheBlondieTale

    OdpovědětVymazat
  6. Dm box jsem ještě taky neměla, ale počíhám si na něj :)
    Beauty by K.

    OdpovědětVymazat
  7. Obsah vyzerá vážne využiteľne, no a čokokokosky milujem!!
     xxAlexandra MS ALWAYS LATE


    OdpovědětVymazat
  8. Jak tak koukám, tak box si objednávaly snad jen blogerky :D

    OdpovědětVymazat
  9. Ten balíček závidím asi každej blogerke u ktorej som už o ňom prečítala :D

    Lumi z Recenzie-Kozmetiky

    OdpovědětVymazat
  10. Tenhle box je po dlouhé době tak pěkný, že lituji toho, že jsem na něj zapomněla. :D
    Medvědova slečna

    OdpovědětVymazat
  11. Jsem hrozně ráda, že jsem taky ukořistila tento DM box, je skvělý! :)
    MyGoldenMind

    OdpovědětVymazat
  12. Mně se nikdy nepoštěstilo koupit box. Vlastně ani nevím, kdy ho kupovat :) Tenhle je fakt povedený.

    OdpovědětVymazat

Vsem moc dekuji za koment! :-)