New (162)

by - července 19, 2018

Zdravím, tak my už jsme zase v UK, tak se tu vrhneme na novinkový článek, co na mě čekalo v Česku za balíčky. :)


Tady jsou všechny novinky co na mě čekali. Plus tam ještě chybí balíček Oriflame a balíček od Astrid sluneční péče.




V první řadě začnu balíčkem od Martiny . Značka Grace Cole byla výhra v její giveaway + i ty linky od Essence. Zbytek mi dala na vyzkoušení a to Skin FOOD od Weledy jsem na něj zvědavá, slyšela jsem, že ho používají na nohy. A také mám na vyzkoušení černou masku, jsem zvědavá, protože na černé tečky docela dost trpím. :) 


Balíček k testování mi byl zaslán firmou Elnino. Jedná se o masku na pleť a bambusový pudr od značky Ecocera. :) Značka je hodně vychvalovaná, takže se na ní velmi těším. 


Tohle je takový miš maš produktů Indulonu jsem myslím vyhrála v jedné soutěži. A Rtěnku od Avonu spolu se vzorečky jsem také vyhrála u jedné v giveaway. Ráda vyzkouším. 


Tohle je zase balíček od Nivei, který jsem vyhrála asi na jejich stránkách, protože je to poslané přímo od nich. :) Jsou to různé vzorečky. Nivea men krémů, šampon na vlasy, tělové mléko a k tomu i detoxikační masku na pleť tu jsem zrovna chtěla vyzkoušet, takže jsem ráda za vzorečky. 


Nedávno přišel balíček od Astrid s novinkama, je to řada collagenová, která obsahuje denní krém, noční krém a oční krém. A k tomu jeden starší balíček také od Astrid krému na ruce. 


Tady má objednávka z Oriflame. Měli tam dobrou akci, že když si vyberete tři věci tak bude balíček za 99 Kč, ale samozřejmě si vybrat jen z masky, krému na ruce a zázračný kelímek byli tři druhy, tak já jsem neváhala a vybrala jsem si zázračný kelímek s vůní borůvky, bože to je nádherná vůně, krém na ruce spiced citrus vánoční vůně a jako poslední čistící masku na pleť.



A když už jsem v Česku byla, tak zrovna dorazil balíček opalovací řada od Astrid. Byl tam olej na opalování, ale olej už mám a tak jsem ho dala mamce.  Potom hydratační mléko po opalování ve spreji. Malé balení opalovacího krému a v balíčku nesměl chybět balzám na rty. A taky mám pěknou zásobu balzámků na rty, že si snad dva roky nemusím žádný kupovat. :D


You May Also Like

9 komentářů

  1. To je produktů, máš aspoň co zkoušet :) Božii:)

    OdpovědětVymazat
  2. Taková hromada krásných novinek. Ten skin food můžeš použít na jakoukoli část těla a jsem zvědavá, jak s ním budeš spokojená. Taky se mi hodně líbí novinky od Astrid.
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  3. Tie Nivea vzorky by som brala najviac ale to asi len preto, že dnes v drogérke ma lákala neskutočne maska na tvár, tá Urban 1-minútová :D A teraz tu tak sedím a ľutujem, že som ju nevzala.

    Lumi z Recenzie-Kozmetiky

    OdpovědětVymazat
  4. Indulona je stará dobrá klasika :-) i takový obyčejný produkt, jako je Indulona mám ráda.

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
  5. Indulona se hodí vždycky, na ecoceru jsem také koukala :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Skin Food od Weledy je skvělý, určitě s ním budeš spokojená :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  7. SKIN food od weledy je moja srdcovka, a práve na nohy :)
    THE NOELA

    OdpovědětVymazat
  8. Skvělé produkty :) Určitě tě musely všechny balíčky moc potěšit :)
    MyGoldenMind

    OdpovědětVymazat
  9. No teda toho je požehnaně.:) Nad tím malým od Astrid jsem také uvažovala.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat

Vsem moc dekuji za koment! :-)