Recenze: Sprchový olej Mojito Saloos

by - srpna 02, 2018

Zdravím při čtvrtečním dni, jak se máte? Já docela dobře za chvíli tu máme víkend, co máte v plánu? :) 

A my se půjdeme podívat na sprchový olej s vůní Mojito, ještě toho léta si více užijeme. :) 

Info z saloos.cz o olejích Sprchové oleje šetrně a účinně smývají nečistoty bez narušení přirozené ochranné vrstvy pokožky, bez pocitu vysušení nebo naopak nadměrného promaštění. Sprchový olej nepění. Vytváří jemnou emulzi, díky níž cenné výživné látky přírodní povahy přispívají k obnově přirozeného lipidového filmu pokožky, podporují její regeneraci a současně ji hydratují. Jejich základ tvoří oleje lisované za studena bio slunečnicový, bio sezamový a mandlový. Obsahují pouze nezbytně nutné množství bezpečných a jemných emulgátorů. 

Jemná péče sprchových olejů Saloos
Sprchové oleje přirozeným způsobem jemně a účinně smývají nečistoty bez narušení přirozené ochranné vrstvy pokožky, bez pocitu vysušení a nadměrné mastnoty. Cenné výživné látky obsažené v olejích významně přispívají k obnově přirozeného lipidového filmu pokožky, podporují její regeneraci a hydrataci. Nezaměnitelné vůně esenciálních olejů nás mohou příznivě ovlivňovat již při sprchování a tím přispívat k celkové harmonii. Oleje zanechávají pokožku čistou, vláčnou, sametově hebkou a provoněnou.

Vlastnosti sprchových olejů Saloos

  • Jsou účinnou kombinací rostlinných bio olejů lisovaných zastudena a přírodních esenciálních olejů.
  • Příznivě působí na všechny typy pokožky, nevyvolávají nežádoucí reakce.
  • Obsahují minimální nutné množství bezpečných a jemných emulgátorů.

Sprchové oleje Saloos zásadně neobsahují:

Tenzidy – sice dokonale čistí, ale mohou nabourat přirozenou obranyschopnost pokožky.
Minerální oleje (paraffinum liquidum) vyráběné z ropy.
Konzervační a syntetické vonné látky – mohou být příčinou vzniku alergií nebo již existující potíže zhoršit.
Syntetická barviva – pouze pro estetický efekt.



Balení lahvička má 125 ml, což není moc, ale mě to stačí. :) Vím, že se prodávají i lahvičky doplňující, které mají 250 ml a 500 ml Takže to se vyplatí. Ale tohle balení stačí, protože můžete zkoušet další a další vůně. :) Víčko je na zašroubování, ale opět otvor je celkem větší, takže se může stát, že vylijete více produktu, než jste chtěli. 


Vůně mojito to je nádherná vůně sama o sobě! 

Složení Rostlinné oleje lisované za studena: bio slunečnicový, bio sezamový, mandlový 

Esenciální oleje: limeta, máta

PEG-40 sorbitan peroleate, laureth-4, lecitin
Vitamíny A, E, F



Co na něj říkám já? Balení je super k tomu nemám nikdy nic co vytknout, až teda na to hrdlo, kdy se mi stává, že si vyliji více produktu, než bych chtěla, což až tak moc nevadí, ale je to mínus. Co bych dále zmínila je ta úžasná vůně mojita. :) Já takové letní, svěží vůně naprosto miluji. A tohle není vyjímka. A teď na jeho účinky a zda umyje pokožku. Tak říkám jedno velké ANO, pokožku umyje zcela dobře. Vůbec nezanechává pokožku mastnou, ale nechá ji vyživenou, jemnou. Olej nepění, ale vytvoří na pokožce mléčnou emulzi. Já ho vřele mohu doporučit dále. :) 


Klady

+ cena
+ vůně
+ výběr je opravdu velký
+ pokožku nemastí, ale nechá ji vyživenou
+ balení

Zápory

- velké hrdlo

Olej ode mě získává 5 hvězdiček z 5 vše mu odpouštím :D


Olej koupíte v DM, nebo TADY  za 128 Kč.

You May Also Like

8 komentářů

  1. Ty jo, Miško, hoodně jsi mě na tento sprchový olej nalákala. Dost po přečtení recenze uvažuji nad jeho koupí, protože se mi líbí, že obsahuje různé vitamíny a hlavně ta vůně musí být božská :-) Saloos značku znám, pár produktů od ní mám a ani jeden mě nezklamal, rozhodně chci značku více poznat!


    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
  2. Tyhle sprchové oleje mám moc ráda. Nedávno jsem s touhle příchutí měla zmrzlinu a ta byla výborná. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  3. Ešte som o ňom nepočula ale dosť ma zaujal 😉

    OdpovědětVymazat
  4. Saloos mám ráda a tento olej vypadá velmi dobře :) Děkuju moc za tip!

    OdpovědětVymazat
  5. Tento olej bych ráda zkusila, jen bych si asi vybrala jinou parfemaci :)

    OdpovědětVymazat
  6. Vypadá super, vůně musí být fajn :)
    MyGoldenMind

    OdpovědětVymazat
  7. Já mám sprchový olej Erotika a je úžasný a nad tímto jsem také dost uvažovala. :)

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat

Vsem moc dekuji za koment! :-)