Oblíbenci (Září 2018)

by - října 10, 2018

Zdravím,

dnes bych Vám ráda něco napsala o zářijových oblíbencích, tak se pojďme na to podívat. :)

VLASY
Tady nesmí nic jiného chybět, než můj oblíbený suchý šampon od Batiste. Jiný jsem popravdě nezkoušela, zatím jsem věrná Batiste.




DOPLNĚK/TĚLOVÉ MLÉKO
Nejlepší náramek omotá se dvakrát a je z toho dvojtý náramek. :) je fakt krásný a hodí se ke všemu. 


TOALETNÍ VODA 
Tentokrát se stala moji oblíbenkyní vůně z Lídla s názvem Aura De Aguamarina by Suddenly. U této vůně jsem si našla, že voní stejně jako značka Mugler vůně Angel. Vůni neznám, ale voní dokonale. Voní 6 hodin a nedělá mi problém si stříknout znovu. :) 


VOSK
Mám tu neprodejný vosk u nás a to Tulips, který fakt voní po tulipánech, já ho mám nejraději na jaro, ale nakonec jsem ho pálila celé září, je fakt boží. 


NEHTY/PLEŤ
Krém jsem měla v Lookfantastic boxu a nemohu si ho vynachválit. Krásně hydratuje, já ho většinou používám pod makeup a je opravdu super. Hezky voní, je to značka Omorovicza.


OČNÍ STÍN/KRÉM NA RUCE
Tento krém  The body shop jsem měla v časopisu, už ho mám skoro vypotřebovaný, krásně voní, hydratuje, je docela mastný, ale vůbec mi to nevadí. Takže po nanesení chvilku počkat, než se vstřebá, nebo pořádně rozmazat i po ruce. 


RTY
Po dlouhé době tu mám rtěnku, tentokrát jsem nejvíce používala od Essence v odstínu 12 Candy Love, není moc výrazná, zkrátka tak akorát. :) Já mám takové jemné barvičky velmi ráda a tahle nevysušuje, vydrží na rtech okolo 4 hodinek, když samozřejmě nebude jíst, pití zvládne. :) 


You May Also Like

11 komentářů

  1. Krásní oblíbenci. Hlavně ten odstín rtěnky je nádherný. Suché šampony od Batiste taky patří mezi mé oblíbené. Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  2. Batiste suché šampony jsou pro mě naprostá jednička!

    OdpovědětVymazat
  3. Strašne chcem vyskúšať ten Batist suchý šampón ale ešte som sa neodvážila si ho kúpiť. Tiež sa mi veľmi páči farba rúžu. ;)

    Blog of Sunflower

    OdpovědětVymazat
  4. Suché šampóny nepoužívam nakoľko moje vlasy sú suché same o sebe :D a čítala som aj niekde, že vraj veľmi poškodzujú vlasy :)
    www.danycuks.com

    OdpovědětVymazat
  5. Batiste je nejlepší suchý šampon a ten odstín rtěnky vypadá moc hezky :)

    OdpovědětVymazat
  6. Taky jsem moc spokojená,hlavně ty vůně ❤️ ještě teda mi vyhovoval od Timotei, ale zmizel z prodejen...

    OdpovědětVymazat
  7. Ten náramek je moc hezký a super oblíbenci :)
    MyGoldenMind

    OdpovědětVymazat
  8. Pěkní oblíbenci, moc mě zaujala barva rtěnky.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  9. Suché šampony od Batiste miluji :-) a zajímala by mě vůně toho vosku, protože vůni tulipánů moc nemusím, ale třeba by mě vosk mile překvapil a ten by mi voněl :-)

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat

Vsem moc dekuji za koment! :-)