Instagram Photos // 25

by - listopadu 17, 2018

Vítám Vás po týdnu u dalšího článku a tentokrát takový opět oddychový článek. :)

Na příští týden se pokusím zítra nastavit nějaké recenze, je třeba dohnat resty, tak snad se mi to úplně podaří. :)

Byl vynikající


Fotka z června kdy jsme si udělali večerní procházku


Bylo 19:35 9. Června a bylo stálé krásné počasí, tak jsme šli běhat


Po dlouhé době jsem udělala řízky


Ovocná mňamka


Koupila jsem si tyto krásné botky, které jsou super. Teda v létě jsem je využila jen jednou, ale na další léto budou perfektní. 


Udělali jsme si procházku na Wollaton Park



Pondělní odpolední volno jsme si zašli na zmrzlinu


Zvolila jsem růžový odstín 89 Essence a třpytivý na to v odstínu 43 také od Essence 


You May Also Like

8 komentářů

  1. Úplně jak vidím ten meloun a zmrzlinu, chtěla bych zpátky léto :( Botky se mi moc libí, tak snad je příští léto využiješ :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  2. Já chci nazpět léto. Meloun, ovoce, dlouhé teplé večery a ty nehty jsou super.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  3. Jééé kéž by bylo léto a teplo, tohle počasí co teď máme v ČR mě vůbec nebaví, hlavně mlha a deštivo... Dala bych si zmrku a ideálně jen lehký kraťase a vyšla také někam na procházku, třeba do přírody jak vy, krmit zvířata.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  4. Jéé, jak já vzpomínám na letní melounové období :-)

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat

Vsem moc dekuji za koment! :-)