Oblíbenci (Prosinec 2018)

by - ledna 02, 2019

Vítám Vás tu v novém roce a přeji všem jen to nejlepší a ať se Vám v Novém Roce 2019 daří a ať jste spokojení.

My se ještě půjdeme podívat na oblíbence minulého roku a tím jsou prosincové.

Ještě stále do konce měsíce Ledna probíhá soutěž o kosmetický balíček KLIK

OČNÍ STÍN/KRÉM NA RUCE
Mám tu tuhle paletku očních stínů i rozjasňovače a tvářenky, používám fakt celou paletku, jak oční stíny, tak i tvářenku s rozjasňovačem. Myslím si, že tato paletka se Essence fakt povedla! Jsem z ní tak nadšená.


RTY
V měsíci Prosinec jsem hodně nosila jemné barvičky, tato kráska je značky Trend It UP v odstínu 230 Shiny, rozhodně krásný odstín, který doporučuji. Na rtech neslézá, vydrží pití, přemýšlím i nad jinými odstíny. :) 


VOSK
Tu tentokrát žádný nemám.

NEHTY/PLEŤ
Červená nesmí chybět v mé sbírce laků a když si konečně už dva týdny můžu lakovat nehty, tak červená vede. :) Značka Kiko a na nehtech vydrží cca 7 dní fakt jsem s ním nadmíru spokojená. 


TOALETNÍ VODA
Opět a znovu tu mám nejkrásnější jemnou vůni od Jimmy Choo Blossom, která je má oblíbená, ale už ji mám na dně. Vydrží dlouho vonět. 


VLASY
Tu taky momentálně nic nemám oblíbeného. 


You May Also Like

7 komentářů

  1. Nějakou rtěnku od Trend It Up chci už nějakou dobu vyzkoušet! :)
    Krásný nový rok!

    OdpovědětVymazat
  2. Super oblíbenci! Rtěnky od Trend It Up jsou super a koukám že paletka za tu cenu je určitě taky fajn :)
    MyGoldenMind

    OdpovědětVymazat
  3. Asi se půjdu podívat na rtěnky od Trend it up. Odstín se mi líbí, taky bych brala nějakou méně výraznou barvičku.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  4. super clanok, zaujimalo by ma ake su tie KIKO laky
    ak budes mat cas pozri moj youtube kanal
    https://www.youtube.com/channel/UCv0NknfmLoMjq7dt1-VTyTA

    OdpovědětVymazat
  5. Od Essence jsem si teď nakoupila opravdu dost stínů. Mám je velmi ráda, kvalitou mi moc vyhovují!

    OdpovědětVymazat
  6. Také jsem u rtěnek na jemnější odstíny a tahle růžová vypadá skvěle :-)
    All my cosmetics

    OdpovědětVymazat
  7. Mám jiný odstín té paletky od Essence a musím uznat, že je fajn. Mám jí ještě z dob, kdy jsem měla tuhle značku ráda. Teď mi už paletka pouze leží v toaletním stolku a sahám po jiných, po těch co jsou kvalitní a na trošku jiné úrovni.

    Přeji Ti krásný a úspěšný nový rok!
    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat

Vsem moc dekuji za koment! :-)