Oblíbenci (Leden 2019)

by - února 08, 2019

Zdravím při pátečním večeru, ještě jsem nenapsala oblíbence za Leden, tak se na ně právě podíváme. :)

VOSK
Tuhle vůni jsem si velmi oblíbila.  Voní božsky po ovoci. Ale musím jít očichat jarní novinky už jsem je viděla na internetu a myslím, že si nějaké pořídím.



TOALETNÍ VODA
Opět tu mám moji oblíbenkyni, no už mám jen půlku a je to ToTap inspirována drahými parfémy. Tato je přímo inspirována Hugo Boss, která je naprosto boží! :) 


NEHTY/PLEŤ
Můj teď nejpoužívanější krém je tento od Astrid, který momentálně používám pod makeup. Rychle se vsákne, makeup na něm vydrží až do odlíčení, takže za mě spokojenost. A krémy od Astrid jsou prostě nejlepší. :) 


RTY 
Měla jsem Weleda adventní kalendář a ve 24 byl tento balzám na rty, který je fakt boží, dodá jemnou barvičku, fakt jsem si ho úplně oblíbila. 


OČNÍ STÍN/KRÉM NA RUCE
Krém je od Oriflame a dobře hydratuje ruce, je velmi příjemný, voňavý. 


VLASY
Tu zatím nic v oblíbených nemám. 

You May Also Like

8 komentářů

  1. Ten krém na ruce od Oriflamu je fajný, taky ho mám ráda. A k jarním novinkám od Yankee bych taky chtěla přivonět.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  2. Milujem Yankee Candle vosky! (trochu si musím doplniť ich kolekciu) Veľmi pekný článok :)

    OdpovědětVymazat
  3. Yankee Candle mám veľmi rada a ten balzám od Weledy vyzerá skvelo :)
    leekralovaa <--- stále prebieha súťaž :)

    OdpovědětVymazat
  4. Yankee Candle vosky sú super, už by som mohla doplniť zásoby :)

    OdpovědětVymazat
  5. Parfémy od toTap jsem si oblíbila moooc :)

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
  6. Taky ted hodně pálím, někdy olejíček (mátu) a někdy vosk - levanduli a aloe vera ♥ Miluju!

    OdpovědětVymazat

Vsem moc dekuji za koment! :-)