Recenze: Set tří náramků na nohu

by - února 20, 2019

Vítám vás u dnešního článku

dnes to bude taková krátká recenze na náramky, které mě celkem zklamali. :) Ale jdeme dál.


Nějaké info o náramcích ze stránky poštovnézdarma - 
Balení obsahuje set tří zdobených náramků na nohu. Můžete je nosit zvlášť nebo všechny pospolu. Na výběr máte ze dvou barev.

Vlastnosti:
  • Materiál: bižuterní kov
  • Barva: zlatá, stříbrná
  • Rozměry: cca 21 - 23,6 cm + 7 - 8 cm
  • Obsah balení: 3 kusy





Nad čím bych se hned pozastavila je to, že mi náramky nepřišly tři, ale jen DVA. Na ten třetí jsem se obzvlášť těšila, protože měl takové kamínky. No tak smůla no přišly jen dva tak tady aspoň jsou. Na výběr bylo buď zlatá, nebo stříbrná, já jelikož mám ráda stříbrnou, tak jsem si je nakonec i ve stříbrné vzala. 

Další zklamání přišlo, u tohoto náramku, tady zrovna zadrhává zapínání, že když otevřu zapínání a zapnu ho tak se nezavře, ale musím ho ručně dovřít. Což je škoda času a kdybych si toho nevšimla, tak mi někde i náramek spadne.


Tady u druhého náramku jde zapínání lehce. U obou náramků nemám problém, že by černali, nebo by byla známka nošení nějak vidět, vše v naprostém pořádku a udělají parádu. V létě je ještě vynosím, teď mi jsou k ničemu když nosím rifle. 

Sadu mohu doporučit, ale za původní cena která je 695 Kč, tak to opravdu ne. Teď zrovna mají akci na 175 Kč i tak je to moc, ale to záleží na Vás a taky zda Vám přijdou jen dva tak jako mě :D Set náramků koupíte TADY



You May Also Like

11 komentářů

  1. Škoda, no. Mě se hrozně líbí ten náramek s kuličkami. :-)
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  2. Už pri pohľade na ten ochod, ktorý spomínaš v článku je jasné, že proudkty sú z ali, takže tam sa nejaká extra kvalita čakať nedá :-) a určite by som riešila, že prišlilen dva, keď v popise sú uvedené tri kusy! :-) xx

    Simona | l i v e i n f o x w o r l d

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo jo já vím, že to je vše z Ali. :) Víš ono je už taky docela dlouhá doba když mi tyto náramky přišly :) Takže nemá cenu řešit reklamaci, protože mi ji neuznají. :)

      Vymazat
  3. Taky mám v plánu nějaký ten set na léto pořídit, snad ho letos neroztrhnu :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Na nohu náramky vůbec nedávám a ani žádné nemám, ale na ruce by se mi i líbily :-) škoda té kvality, ale za ty peníze...
    All my cosmetics

    OdpovědětVymazat
  5. Náramky vypadají moc hezky, škoda že třetí nepřišel :)
    MyGoldenMind

    OdpovědětVymazat
  6. Podle mě je ta cena možná jen na oko, aby přilákala na tu nižší, to soudím podle toho, co ti přišlo... ale těžko říct. :) Jako vypadají dobře, já bych je tedy nevyužila, cokoliv jsem měla na nohu, tak jsem měla tak dvakrát a dost :D nemohu si na to zvyknout.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  7. Náramky vypadají krásně, jen je opravdu škoda, že přišly jen dva místo tří..

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  8. Tak mě moc neoslovily a raději si připlatim za kvalitnější. :)

    OdpovědětVymazat
  9. Náramky vyzerajú veľmi pekne, no na nohách nikdy nič takéto nenosím. Samej sa mi to nepáči na niekom inom a necítim sa v takýchto kúskoch dobre :)
    my blog: THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
  10. Myslím, že v létě ti budou moc slušet!

    OdpovědětVymazat

Vsem moc dekuji za koment! :-)