New (175)

by - července 13, 2019

Zdravím, konečně tu máme víkend tak jsem se na něj těšila. Dnes jsme byli na menším výletu v ZOO v Ostravě, sice nám trošku dost pršelo, ale potom se to trošku vyjasnilo a dalo se v pohodě chodit, takže jsme prošly celou Zoo, bylo fajn. :)

A já si pro Vás nachystala novinkový článek. :)

Minulý týden o víkendu jsem byla u babičky na Slovensku a dostala jsem od babičky prstýnek, je fakt krásný. :) DĚKUJI BABIČKO, VÍM, ŽE TO TU ČTEŠ :D


V týdnu přišla i objednávka Oriflame. A vyzkoušela jsem novou řadu rtěnky OnColour v odstínu punch pink, krásná barvička. A vzala jsem si tento olej, který krásně voní a dá se použít jak na tělo, tak i na vlasy. 



Dnes jsem využila toho, že jsem si zašla do Sportissima koupit legíny a vybrala jsem si tyto Adidas. :) Jsou pohodlné. 


Nevím kdy v Lídlu byl takový týden, ale zdá se mi před dvěma týdny. A ulovila jsem tam šaty za 149 Kč, takže opravdu nekup to. :) Měla jsem si vzít dvoje. :) 


Také jsem si vzala tyto dvě balení po dvou tílkách, takže dohromady mám čtyři tílka a jedno balení vyšlo na 129 Kč, takže perfektní cena. Tílka mám skvělé, jsou pohodlné. :) 


A jako poslední tu mám tyto kraťase, které jsou skvělé. :) A takové obyčejné jsem zrovna potřebovala.


A tady se vrátím zpátky ke Slovensku, kde mám ještě tetu Martinu  a tak nějak si vyměňujeme kosmetiku :D a tentokrát tu mám Gabriella Salvete kosmetiku. Určitě na to postupně napíšu recenzi a co jsem už tak zkoušela jsou tvářenky, které jsou jemné a vydrží na tváři celý den. 


A tady produkty na rty, první dva jsou takové lesky, ten druhý světlý jsem už zkoušela a je opravdu jemný a co mě nejvíce potěšilo, že to bude asi můj oblíbenec, protože jelikož se jedná o lesk, tak vůbec nelepí na rtech, což je super. A třetí produkt je rtěnka, tak uvidíme jaká bude. :) 


You May Also Like

7 komentářů

  1. Nákupy z Lidlu jsou nejlepší. Doufám, že s kosmetikou budeš spokojená. Já byla, jen ta tvářenka mi moc nesedla. :-)
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  2. Prstýnek je moc hezký :) já zase v lidlu moc oblečení nenakupuji, ale hodně kupuji věci do kuchyně od krabiček až po elektrické pomocníky :)

    OdpovědětVymazat
  3. Tak ty Adidas legíny jsou nádherné ♥ Úlovky z Lidlu jsou taky skvělé :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  4. Fajn nákupy, věci z Lidlu miluju, nosím i ty jejich fitness věci do fitka a jsou super. A ty stíny vypadají hezky:)

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné věci sis pořídila, líbí se mi ty paletky :)
    MyGoldenMind

    OdpovědětVymazat
  6. Z Lidlu nakupuji pro sebe i chlapa hodně často :-) prstýnek je nádherný, mám ráda perličky, nosím je na náušnicích každý den :-)

    OdpovědětVymazat
  7. V Lidlu jsem na proužky také koukala, nakonec jsem usoudila, že další oblečení nepotřebuji a pak jsem si zase přes net něco někde objednala :D jsem hrozná. Pěkné nákupy.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat

Vsem moc dekuji za koment! :-)