New (178)

by - října 26, 2019

Zdravím, jak pak se máte? Těšíte se na prodloužený víkend, co máte v plánu? :)

Já jsem si připravila malý novinkový článek. :))

Tyhle dvě věci mám z Pepca a jsou to fakt povedené kousky. :) Vše z výprodeje první triko skvěle padne a má to takovou kapsu a na tom je právě ten motýlek, hrozně moc se mi to líbí. A to druhé je takové zeleno žlutá barvička, kterou mám poprvé v šatníku, zatím jsem to ještě na sobě neměla, je to halenka, tak uvidíme kam ji vytáhnu. :) Halenka stála 42 Kč a tričko v motýlkem 78 kč


Co by to nebyl novinkový článek bez nákupu v Decathlonu :D Jo ten obchod jsem si zamilovala a mají tam plno multifunkčních triček za skvělé ceny, takže jsem si nakoupila čtyři trička a jednu sportovní podprsenku. :)


A také v říjnu vyšel časopis Žena a Život s ranní maskou od Havlíkova Apotéka a musím říct, že maska je skvělá! :) 


You May Also Like

8 komentářů

  1. To jsou skvělé novinky. Hlavně ty trička a masku bych chtěla taky vyzkoušet.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  2. Tu Ženu a život jsem si koupila taky a hlavně kvůli ty masce, běžně to nečtu. :D

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  3. Ranní masku jsem díky časopisu taky vyzkoušela a byla jsem z ní nadšená :) Dost přemýšlím nad tím, že si koupím i celé balení :)

    Another Dominika | Ze sekáče

    OdpovědětVymazat
  4. A great post! I love your blog. Your content is very interesting < 3
    I am following you and invite you to me
    https://milentry-blog.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  5. Když je u časopisu skvělý dárek, taky neváhám a jdu do něj :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Ty sportovní věci se mi moc líbí

    OdpovědětVymazat
  7. tak ten časopis sa veľmi oplatil. Super haul
    xxx Alexandra z MS ALWAYS LATE

    OdpovědětVymazat

Vsem moc dekuji za koment! :-)