Recenze: Květinová pleťová voda (Lemon Tea Tree)

by - října 13, 2019

Vítám Vás u dnešního článku, venku máme od soboty krásné počasí a já jdu dnes na noční směnu. No nevadí nějak to přežiji....připravila jsem si recenzi na pleťovou vodu, tak se na ní půjdeme podívat. :) 

Popis výrobku ze stránek saloos.cz  - Z čerstvých listů lemon tea tree (silice i hydrolát s výraznou citrusovou vůní mají obdobné účinky, které jsou obecně známé o tea tree). Je vhodná pro mastnou, mladou a problematickou pleť. Čistí, zklidňuje a osvěžuje. Zklidňuje projevy problematické pleti, pokožku po holení i po depilaci. K osvěžení na cestách, k obkladům nebo potírání. Usnadňuje rozčesávání vlasů.



Balení tahle pleťová voda má pouze 50 ml, což jako mi přijde zrovna málo, protože si myslím, že se mi rychle vypotřebovává, už ji mám pod půlkou :D Líbí se mi, že je to skleněná lahvička s víčkem co je na stříknutí. Takže je dobré, že při použití třeba nevylijete zbytečně moc produktu.

Vůně těch mají na výběr hodně já už osobně vyzkoušela tuhle, potom Tea Tree a Rozmarýnu, ale na výběr mají ještě Růži, Neroli, mátu, levanduli samé krásné vůně a které rozhodně stojí za vyzkoušení. :) Vůně je krásná voní po citrusech, což já je v kosmetice mám velmi ráda. :) 

Složení Čistý vodní destilát z listů australského čajovníku, Alkohol 2%


Co na něj říkám já? 
 Balení je super, rozprašovač to má, což je velké plus.  No má to pouze 50 ml mě to přijde strašně málo, mám tam pod půlkou a to si ho jen stříkám na pleť večer před nanesením oleje. Co má jako velké plus  má tahle voda plno využití, dá se použít k ošetření pleti mladé a problematické, dále osvěžuje a tonizuje pokožku. I tato pleťová voda se dá použít na vlasy a pomáhá rozčesat vlasy, což já musím uznat, že na mé vlasy to nefunguje, ikdyž to nastříkám do vlasů, tak rozčesat v pohodě mi vlasy nejdou, takže na mé vlasy to moc nefunguje...No nevadí, protože ho používám velmi ráda na pleť. Na vyčištěnou pleť nastříkám tuhle vodu a nanáším olej na pleť. Já jsem s tímto produktem velmi spokojená. :) 

Klady

 + cena 
+ výběr vod (levandule, neroli atd.)
+ má plno využití vlasy, pleť
+ balení rozprašovač


Zápory


- rychle mi ubývá



Dávám 5 hvězdiček z 5



Tip: Květinovou vodu můžete použít jako podklad pro pleťové oleje Saloos. Doporučujeme regenerační pleťové oleje nanášet na vlhkou pleť, lépe se tak vstřebají a hloubkově hydratují. Po vyčistění pleti aplikujte květinovou vodu a na ještě vlhkou pleť naneste několik kapek Regeneračního obličejového oleje Saloos dle vašeho typu pleti. Můžete použít květinovou vodu i olej stejné parfemace nebo naopak kombinovat účinky různých éterických olejů a květinových vod.
(vzato ze stránky biooo.cz)

Stojí 116 Kč a zakoupíte ho TADY




You May Also Like

10 komentářů

  1. Taky ji mám doma a chystám se ji vyzkoušet :)
    MyGoldenMind

    OdpovědětVymazat
  2. Taky mám od této značky pleťovou vodu, ale používám ji spíše v horkých letních dnech.
    SimonetaBlog

    OdpovědětVymazat
  3. Saloos má samé dobré produkty včetně tohoto :)

    OdpovědětVymazat
  4. Na túto vodu som počula už mnoho chvály, musím si ju konečne kúpiť aj ja a vyskúšať :)
    What A Fancy World

    OdpovědětVymazat
  5. Tak toto vyzerá super. Čajovník austrálsky mám moc rada. Toto musím v drogerke pozrieť
    xxx Alexandra z MS ALWAYS LATE

    OdpovědětVymazat
  6. Ta vypadá skvěle :) tyhle pleťové vody mám ráda.

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
  7. Vyzerá skvelo ja som ešte od tejto značky nič nemala ale pozriem sa na niečo :)

    NA DEŇ FRANCÚZSKOU

    OdpovědětVymazat
  8. Neslyšela jsem o ní, ale vypadá hodně zajímavě :))

    OdpovědětVymazat
  9. Já mám s touhle vůní pleťový olej a odličovací olej a taky jsem velmi spokojená. Celkově má Saloos skvěle produkty.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  10. Tuhle přesně mám a mně tedy hoooodně rychle ubývá. :D

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat

Vsem moc dekuji za koment! :-)